تاریخ: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۵۹
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۲۴۶۵۷۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
احمد شانیان:

برنامه‌های حوزه معادن استان همدان منسجم‌تر خواهد شد/ نقش همدان در تفاهم نامه‌های بین المللی پررنگ شود

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اقدامات مطلوب صورت گرفته در زمینه معادن از تنظیم برنامه منسجم‌تر در این حوزه در راستای ایجاد ارزش افزوده خبر داد.

به گزارش می‌متالز، احمد شانیان عصر سه شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خاطرنشان کرد: در حوزه معدن کار‌های خوبی انجام شده است، اما نیاز است بهتر و با برنامه منسجم‌تر بتوانیم ارزش افزوده خوبی ایجاد کنیم. از خام فروشی جلوگیری کنیم. صنایع معدنی را بهتر راه‌اندازی کنیم و فرآوری مواد معدنی را در دستور کار قرار دهیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت با بزرگ خواندن کار مربوطه، از مردم و مسوولین خواست دست در دست هم تحولات بزرگی در این عرصه ایجاد کنند.

شانیان تاکید کرد: کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از بهترین‌ها هستند با مردم و بسیاری از صنعتگرانی که در جبهه اقتصادی می‌جنگند و دغدغه دارند، همراه هستند. آمده‌ایم در کنار هم برای بهبود وضعیت کمک کنیم. امیدواریم بتوانیم تحولات بزرگی را رقم بزنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان تصریح کرد: برنامه‌های مختلفی تدوین شده است. بسیاری از این برنامه‌ها با هماهنگی و طبق سیاست‌های دولت سیزدهم و وزارت صمت تدوین شده است که امیدواریم با کمک نماینده عالی دولت در همدان و معاون اقتصادی ایشان برنامه مناسبی را تنظیم کنیم و بتوانیم طبق الویت‌بندی‌ها برنامه موفقی را در حوزه صنعت در بحث حمایت و تسهیل‌گری داشته باشیم.

وی افزود: انشاالله در کنار همه شما بتوانیم رونق خوبی برای کارخانه‌های نیمه راکد و راکد ایجاد کنیم و احیا شوند و کارخانه‌های در حال کار با ظرفیت بالاتری به فعالیت خود ادامه دهند.

وی ادامه داد: از بزرگان انتظار کمک بیشتری داریم تا بتوانیم هم در حوزه نظارتی و هم در حوزه حمایتی در کنار اصناف باشیم. اتاق اصناف در این موضوع کمک حال ما باشند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: در موضوع تجارت خارجی، طبق رویکرد دولت سیزدهم که شاهد تحولات خوبی در حوزه اقتصادی و انعقاد تفاهم‌نامه‌های خوبی در اوراسیا بودیم باید شاهد این باشیم استان همدان در این تفاهم‌نامه‌ها و پیمان‌ها نقش بسیار پررنگی داشته باشد.

شانیان با تصریح بر اینکه این اتفاقات با همکاری و همگامی‌های صورت گرفته می‌تواند محقق شود، اظهار کرد: این اتفاقات با یک نفر رقم نمی‌خورد، همدلی و همکاری می‌طلبد و نیاز است تا رسانه‌ها نیز در مسیر جهاد تبیین قدم بردارند و یاری گر این عرصه باشند.

منبع: خبرگزاری موج

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده