تاریخ: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۱۰
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۲۴۶۶۹۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

برگزاری دوره آموزشی آداب و اسرار نماز برای پرسنل شرکت سیمان سپاهان

‌می‌متالز - جلسه هم اندیشی و بازدید از نمازخانه شرکت سیمان سپاهان در شرکت سیمان سپاهان برگزار شد.

به گزارش می‌متالز، جلسه هم اندیشی اقامه نماز و بازدید از نمازخانه و مجموعه شرکت سیمان سپاهان مبارکه با حضور حجت الاسلام رنجبر مدیر ستاد اقامه نماز، معینیان مدیر عامل شرکت سیمان سپاهان و دانشمند دبیر اقامه نماز شهرستان مبارکه در روز سه شنبه ۵ بهمن ماه در شرکت سیمان سپاهان برگزار شد.

معاونیان ضمن خوش آمد گویی به بیان فعالیت‌های نمازی صورت گرفته در این شرکت اشاره نمود و افزود: شرکت سیمان سپاهان جهت ارتقای سطح دانش پرسنل پیرامون نماز آمادگی کامل جهت گرفتن راه کار از طرف ستاد اقامه نماز را دارد.

حجت الاسلام رنجبر ضمن تشکر جهت سرپا نگهداشتن چرخ اقتصاد به اهمیت امر نماز اشاره نمود و بیان داشت: نماز جماعت سه قاعده اصلی دارد که در جملۀ؛ نماز اول وقت به جماعت و در مسجد خلاصه می‌شود که به لطف الهی و همت شما این امر در این شرکت اجرا شده و انشاءالله بر همین روال باقی بماند.

وی به تشویق پرسنل اشاره نمود و بیان کرد: تشویق پرسنل به امر نماز موجب جذب بیشتر به امر نماز است و این امر نه فقط بر پرسنل بلکه بر خانواده هایشان نیز تأثیر دارد و حتی می‌توان گفت خود موجب جذب خانواده‌ها نیز به امر نماز می‌شود.

حجت الاسلام رنجبر به دوره‌های نمازی مثل آداب و اسرار نماز اشاره نمود و گفت: ستاد اقامه نماز استان آمادگی دارد با همکاری مرکز تخصصی نماز قم برای روحانیون، پرسنل و خانواده هایشان دوره‌های آموزشی برگزار نماید.

مدیر ستاد اقامه نماز به راه اندازی گروه نمازی به صورت مجازی و ترویج آن در بین کارکنان اشاره داشت و افزود: جهت تهیه مطالب و درج در کانال، می‌توانید از ستاد اقامه نماز کمک بگیرید و مطالب را در گروه بارگذاری کنید.

در پایان مقرر گردید؛ دوره آموزشی آداب و اسرار نماز به صورت مجازی برای پرسنل شرکت برگزار و برای افراد برتر، از طرف ستاد اقامه نماز استان گواهی صادر شود.

برگزاری دوره آموزشی آداب و اسرار نماز برای پرسنل شرکت سیمان سپاهان

برگزاری دوره آموزشی آداب و اسرار نماز برای پرسنل شرکت سیمان سپاهان

منبع: ستاد اقامه نماز

عناوین برگزیده