تاریخ: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۱۱
بازدید: ۴۰۷
کد خبر: ۲۴۶۸۰۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

قیمت دلار صرافی ملی امروز یکشنبه ۱۰بهمن ۱۴۰۰

‌می‌متالز - قیمت دلار در صرافی ملی امروز ۱۰بهمن‌ ماه نیز اعلام و رقم ۲۵ هزار و ۱۱۹ تومان ثبت شد. قیمت یورو نیز ۲۸ هزار و ۲۴۱ تومان تعیین شد.

به گزارش می‌متالز، امروز یکشنبه ۱۰بهمن قیمت دلار در صرافی ملی رقم ۲۵ هزار و ۱۱۹ تومان اعلام شد. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز ۲۴ هزار و ۸۶۹ هزار تومان تعیین شد.

قیمت یورو برای فروش در صرافی ملی ۲۸ هزار و ۲۴۱ تومان اعلام شده؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی ۲۸ هزار و ۹۶۰ تومان قیمت خورده است.

قیمت دلار صرافی ملی امروز یکشنبه ۱۰بهمن ۱۴۰۰

دیروز شنبه ۹بهمن ماه قیمت دلار با جهش افزایشی کار خود را آغاز کرد. دلار که در روز‌های پایانی هفته گذشته با ورود مجدد به کانال ۲۸ هزار تومانی در سطح قیمتی ۲۸ هزار و ۵۰ تومان معامله می‌شد با شروع ساعات کاری نخستین روز هفته جهشی ۱۵۰ تومانی داشته و در معاملات بازار آزاد صبح روز شنبه در رقم ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد.

این افزایش قیمت تا حوالی ظهر دیروز ادامه داشت به‌ صورتی که در معاملات نقدی ظهر روز شنبه بازار ارز شاهد رقم‌های ۲۸ هزار و ۲۵۰ تا ۲۸ هزار و ۲۸۰ تومانی نیز برای قیمت دلار بود. معامله‌گران افزایشی بازار نیز با غنیمت شمردن فضای بازار نرخ‌های پیشنهادی خود برای معاملات فردایی را با افزایشی ۱۰۰ تومانی و در حوالی رقم ۲۸ هزار و ۳۵۰ تومان مطرح می‌کردند.

در حالی که مذاکرات هسته‌ای ایران و گروه ۱+۴ طولانی‌تر شده معامله‌گرانی که در انتظار کاهش نرخ‌های شدید بیشتر در اثر حصول توافق جدید هسته‌ای از معاملات خود دست کشیده بودند و تقاضایی برای خرید تا پایان سال داشتند، وارد بازار شدند.

البته این افراد تنها برای نیاز خود دلار تهیه می‌کنند و کمتر کسی با انگیزه سرمایه‌گذاری وارد بازار می‌شود. در کنار این موضوع، احتمال آزادسازی دارایی‌های ارزی کره جنوبی و عراق روز گذشته در فضای بازار پیچید.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده