تاریخ: ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۳۰
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۲۴۶۸۰۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

«فملی» با توقف بیگانه است/ درآمد شرکت مس ۱۰۱ درصد افزایش یافت

‌می‌متالز - شرکت ملی صنایع مس ایران در ۱۰ ماه سال جاری توانست با کسب درآمد ۶۲۸ هزار و ۴۶۷ میلیارد و ۹۳۳ میلیون ریال از فروش دو میلیون و ۳۷۹ هزار و ۵۳ تن محصول در بازار‌های داخلی و صادراتی، رشد ۱۰۱ درصدی درآمد را نسبت به مدت مشابه سال قبل تجربه کند.

به گزارش می‌متالز، عملکرد ۱۰ ماهه سال جاری شرکت ملی صنایع مس ایران نشان می‌دهد تولید محصولات مختلف در این شرکت همچنان نسبت به سال گذشته با رشد همراه بوده و در تولید محصولاتی مانند کاتد و اسید سولفوریک، رکورد‌های خوبی ثبت شده است. «فملی» در ۱۰ ماه امسال، رشد قابل توجهی در زمینه فروش صادراتی مهم‌ترین محصول خود یعنی کاتد داشته است. همچنین مجموع فروش این شرکت در دی ماه در حالی به هفت هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسید که در تاریخ فعالیت این شرکت کم‌نظیر محسوب می‌شود.

کارنامه درخشان «فملی» در بخش تولید

نمودار ۱ نشان می‌دهد که شرکت ملی صنایع مس ایران در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، توانسته است ۲۳۹ هزار و ۴۳ تن کاتد مس تولید کند که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۳ درصد افزایش داشته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹ موفق به تولید ۲۳۱ هزار و ۱۱۸ تن کاتد شده بود.

شرکت مس در ۱۰ ماه سال جاری، ۴۵ میلیون و ۴۰۵ هزار تن سنگ سولفوری تولید کرد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، رشد ۳ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، ۴۴ میلیون و ۷۱ هزار تن سنگ سولفوری تولید کرده بود.

«فملی» در ۱۰ ماه امسال، موفق شده است ۶۹۳ هزار و ۸۷۲ تن اسید سولفوریک تولید کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۱۱۲ درصد رشد داشته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، ۳۲۶ هزار و ۸۷۳ تن اسید سولفوریک تولید کرده بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، یک میلیون و ۲۹ هزار و ۵۶۸ تن کنسانتره مس تولید کرد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد ۵ درصدی را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش موفق به تولید ۹۷۴ هزار و ۴۳۵ تن کنسانتره مس شده بود.

شرکت مس در ۱۰ ماه سال جاری، توانسته است ۶ هزار و ۷۵۶ تن کنسانتره مولیبدن تولید کند که نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹، حاکی از رشد ۲۰ درصدی است. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل توانسته بود پنج هزار و ۵۸۵ کنسانتره مولیبدن تولید کند.

«فملی» با توقف بیگانه است/ درآمد شرکت مس ۱۰۱ درصد افزایش یافت

«فملی» در ۱۰ ماه امسال ۷۱۶ تن کنسانتره طلا و نقره تولید کرد که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۶ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، ۶۷۲ تن کنسانتره طلا و نقره تولید کرده بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، ۹۲۰ تن اکسید مولیبدن صادراتی تولید کرده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، بیانگر ۱۹ درصد رشد است. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹، ۷۷۱ تن اکسید مولیبدن صادراتی تولید کرده بود.

مجموع تولید شرکت مس در ۱۰ ماه سال جاری به ۴۷ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۷۹۶ تن رسید که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۳ درصد رشد داشته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹ توانسته بود در مجموع ۴۵ میلیون و ۷۵۹ هزار و ۹۵۴ تن محصول تولید کند.

میزان فروش شرکت مس ۸۸ درصد افزایش یافت

نمودار ۲ حاکی از آن است که شرکت ملی صنایع مس ایران در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰ توانسته است ۱۲۵ هزار و ۹۸ تن کاتد را در بازار‌های داخلی به فروش برساند. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹، ۱۲۶ هزار و ۴۸۲ تن کاتد در بازار‌های داخلی فروخته بود.

شرکت مس در ۱۰ ماه سال جاری موفق به فروش یک میلیون و ۳۸۷ هزار و ۷۸۲ تن سنگ سولفوری در بازار‌های داخلی شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۱۳۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، ۵۹۲ هزار و ۷۰۸ تن سنگ سولفور در بازار‌های داخلی به فروش رسانده بود.

«فملی» در ۱۰ ماه امسال توانسته است ۵۹۱ هزار و ۳۵۴ تن اسید سولفوریک را در بازار‌های داخلی به فروش برساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۱۳۱ درصد افزایش یافته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش، ۲۵۵ هزار و ۵۳۵ تن اسید سولفوریک در بازار‌های داخلی فروخته بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، ۱۲ هزار و ۳۸۸ تن کنسانتره مس را در بازار‌های داخلی فروخته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹، ۱۴ هزار و ۵۲۰ تن کنسانتره مس فروخته بود.

شرکت مس در ۱۰ ماه سال جاری، چهار هزار و ۹۴۲ تن کنسانتره مولیبدن را در بازار‌های داخلی به فروش رساند که این میزان، حاکی از رشد ۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل چهار هزار و ۸۳۵ تن کنسانتره مولیبدن را در بازار داخلی فروخته بود.

«فملی» در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰ موفق به فروش ۷۳۳ تن کنسانتره طلا و نقره در بازار‌های داخلی شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۴۴ درصد افزایش داشته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹ توانسته بود ۵۰۷ تن کنسانتره طلا و نقره را در بازار‌های داخلی به فروش برساند.

شرکت ملی صنایع مس ایران موفق شده است در ۱۰ ماه امسال دو میلیون و ۲۵۲ هزار و ۲۲۷ تن محصول را در بازار‌های داخلی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۹۸ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل یک میلیون و ۱۳۶ هزار و ۳۲۳ تن محصول در بازار‌های داخلی فروخته بود.

شرکت مس در ۱۰ ماه امسال، ۱۲۴ هزار و ۷۴۶ تن کاتد را روانه بازار‌های صادراتی کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش، از رشد ۲۶ درصدی برخوردار است. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل، ۹۸ هزار و ۲۸۰ تن کاتد در بازار‌های صادراتی فروخته بود.

«فملی» در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰ توانسته است یک هزار و ۸۹ تن اکسید مولیبدن را در بازار‌های صادراتی به فروش برساند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۴۱ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹ موفق به فروش ۷۷۱ تن اکسید مولیبدن در بازار‌های صادراتی شده است.

مجموع صادرات شرکت ملی صنایع مس ایران در ۱۰ ماه ابتدایی امسال به ۱۲۶ هزار و ۸۲۶ تن رسیده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، نشان از رشد ۳ درصدی دارد. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل توانسته بود ۱۲۲ هزار و ۶۰۲ تن محصول صادر کند.

شرکت مس در ۱۰ ماه سال جاری توانسته است ۲۴۹ هزار و ۸۴۴ تن کاتد را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش برساند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، با رشد ۱۱ درصدی همراه بوده است. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش، ۲۲۴ هزار و ۷۶۲ تن کاتد را در بازار‌های داخلی و صادراتی به فروش رسانده بود.

مجموع فروش داخلی و صادراتی «فملی» در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰ به دو میلیون و ۳۷۹ هزار و ۵۳ تن رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۸۸ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹ توانسته بود یک میلیون و ۲۵۸ هزار و ۹۲۵ تن محصول را در بازار‌های داخلی و صادراتی بفروشد.

«فملی» با توقف بیگانه است/ درآمد شرکت مس ۱۰۱ درصد افزایش یافت

رشد ۱۰۷ درصدی درآمد حاصل از فروش کاتد

در نمودار ۳ مشاهده می‌شود شرکت ملی صنایع مس ایران در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰ توانسته است ۲۸۲ هزار و ۹۰۸ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال کاتد را در بازار‌های داخلی به فروش برساند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۸۶ درصد افزایش داشته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹، ۱۵۱ هزار و ۶۴۴ میلیارد و ۸۶۹ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد در بازار داخلی کسب کرده بود.

شرکت مس در ۱۰ ماه سال جاری موفق به کسب درآمد دو هزار و ۸۲۲ میلیارد و ۶۲۶ میلیون ریالی از فروش سنگ سولفوری در بازار‌های داخلی شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۲۹۲ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال گذشته، ۷۱۸ میلیارد و ۹۷۷ میلیون ریال درآمد از فروش سنگ سولفور در بازار‌های داخلی به دست آورده بود.

«فملی» در ۱۰ ماه امسال توانسته است دو هزار و ۷۲۵ میلیارد و ۷۶۴ میلیون ریال درآمد از فروش اسید سولفوریک را در بازار‌های داخلی کسب کند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۹۰۰ درصد افزایش یافته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش، ۲۷۲ میلیارد و ۳۴۴ میلیون ریال درآمد از فروش اسید سولفوریک در بازار‌های داخلی کسب کرده بود.

شرکت ملی صنایع مس ایران در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، موفق به کسب درآمد پنج هزار و ۶۶۰ میلیارد و ۶۴۱ میلیون ریالی از فروش کنسانتره مس در بازار‌های داخلی شده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، ۷۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹، توانسته بود درآمد سه هزار و ۲۴۶ میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریالی از فروش کنسانتره مس در بازار‌های داخلی به دست آورد.

شرکت مس در ۱۰ ماه سال جاری ۱۹ هزار و ۴۷۴ میلیارد و ۵۸۴ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره مولیبدن در بازار‌های داخلی کسب کرد که این میزان در هم‌سنجی با مدت مشابه سال پیش، ۱۳۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل، هشت هزار و ۳۲۰ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره مولیبدن در بازار داخلی کسب کرده بود.

«فملی» در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰ موفق به کسب ۲۵ هزار و ۷۸۲ میلیارد و ۶۶۲ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره طلا و نقره در بازار‌های داخلی شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۵۸ درصد افزایش یافته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹، توانسته بود ۱۶ هزار و ۲۲۴ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال درآمد از فروش کنسانتره طلا و نقره در بازار‌های داخلی به دست آورد.

شرکت ملی صنایع مس ایران توانسته است در ۱۰ ماه امسال، ۳۳۹ هزار و ۶۶۰ میلیارد و ۸۴۵ میلیون ریال درآمد از فروش محصولات خود در بازار‌های داخلی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۸۶ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل، ۱۸۱ هزار و ۸۶۸ میلیارد و ۴۵۷ میلیون درآمد از فروش محصولات خود در بازار‌های داخلی به دست آورد.

«فملی» در ۱۰ ماه امسال توانسته است ۲۸۴ هزار و ۱۲۵ میلیارد و ۷۶۹ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد در بازار‌های صادراتی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۳۴ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل، ۱۲۱ هزار و ۱۵۸ میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال درآمد از فروش کاتد در بازار‌های صادراتی کسب کرده بود.

شرکت مس در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰ توانسته است پنج هزار و ۲۵ میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال درآمد از فروش اکسید مولیبدن در بازار‌های صادراتی به دست آورد که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۲۰۲ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹، موفق به کسب درآمد یک هزار و ۶۶۱ میلیارد و ۹۳۲ میلیون ریالی از فروش اکسید مولیبدن در بازار‌های صادراتی شده بود.

مجموع درآمد فروش صادراتی شرکت ملی صنایع مس ایران در ۱۰ ماه امسال به ۲۸۹ هزار و ۱۵۷ میلیارد و ۴۲۳ میلیون ریال رسیده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال پیش، ۱۲۲ درصد افزایش داشته است. این شرکت در ۱۰ ماه سال قبل توانسته بود ۱۳۰ هزار و ۴۶ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال از طریق صادرات محصول کسب کند.

«فملی» در ۱۰ ماه سال جاری توانسته است ۵۶۷ هزار و ۳۳ میلیارد و ۷۸۳ میلیون ریال از فروش کاتد در بازار‌های داخلی و صادراتی کسب کند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال پیش، حاکی از رشد ۱۰۷ درصدی است. این شرکت در ۱۰ ماه سال پیش، ۲۷۲ هزار و ۸۰۳ میلیارد و ۷۱۰ میلیون ریال از فروش کاتد در بازار‌های داخلی و صادراتی کسب کرده بود.

مجموع درآمد حاصل از فروش داخلی و صادراتی شرکت مس در ۱۰ ماه سال ۱۴۰۰، به ۶۲۸ هزار و ۴۶۷ میلیارد و ۹۳۳ میلیون ریال رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، ۱۰۱ درصد رشد را نشان می‌دهد. این شرکت در ۱۰ ماه سال ۱۳۹۹ توانسته بود ۳۱۱ هزار و ۹۱۴ میلیارد و ۴۸۱ میلیون ریال از فروش محصولات خود در بازار‌های داخلی و صادراتی درآمد کسب کند.

«فملی» با توقف بیگانه است/ درآمد شرکت مس ۱۰۱ درصد افزایش یافت

منبع: فلزات آنلاین

عناوین برگزیده