تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۵۰
بازدید: ۲۳۶
کد خبر: ۲۴۷۴۴۵
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

تحلیل تکنیکال/ سهامداران فملی بخوانند!

‌می‌متالز - نماد فملی به لحاظ تکنیکالی مورد بررسی قرار گرفت تا روند احتمالی این سهم در روز‌های آینده مشخص شود.

به گزارش می‌متالز، شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید و فروش فملی و سمگا نیست و تنها یک پیش بینی از روند آینده این دو نماد است.

تحلیل تکنیکال فملی


فملی در روز‌های گذشته با حمایت بازار موفق شد دوباره از کف خط روند صعودی خود به بالای ۷۰۰ تومان برگردد. قیمت سهم از انتهای سال ۹۹ درون یک روند صعودی با شیب رشد ملایم قرار دارد. هرگاه قیمت به محدوده حمایتی خط روند صعودی نزدیک می‌شود بلافاصله با واکنش مثبت مواجه می‌شود. از سویی دیگر همین روند صعودی را نیز در اندیکاتور RSI مشاهده می‌کنیم. اخیرا قیمت دوباره به مقاومت هندسی خود در نزدیکی فیبوی ۰.۶۱ اصلاح اخیر روی ۷۳۰ تومان قرار گرفته است که البته تارگت سهم روی فیبوی ۰.۶۱ اصلاح اخیر در ۷۶۰ تومان قرار دارد. از طرفی دیگر محدوده حمایتی ۶۳۰ تومان روی خط روند صعودی حمایت جدی سهم محسوب می‌شود.

فملی در میان مدت و افق یکساله می‌تواند از فیبوی ۰.۶۱ اصلاح اخیر در ۷۶۰ تومان نیز عبور کند که در این صورت تارگت بعدی سهم روی اوج تاریخی خود در ۹۴۰ تومان قرار دارد. پس با توجه به تارگت‌های سهم در مقابل محدوده‌ی حمایتی سهم می‌شود نتیجه گرفت که نسبت R/R سهم مناسب ارزیابی می‌شود.

تحلیل تکنیکال/ سهامداران فملی بخوانند!

منبع: نبض بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده