تاریخ: ۰۷ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۲۷
بازدید: ۲۰۷
کد خبر: ۲۴۷۰۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرعامل منطقه اقتصادی پیام :

تولید کنندگان از ظرفیت گمرک البرز برای صادرات بهره گیرند

‌می‌متالز - مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام استان البرز از تولیدکنندگان خواست برای صادرات محصولات خود از ظرفیت‌های تجاری و حمل و نقل هوایی پیام بهره بگیرند.

به گزارش می‌متالز، نادر ثناگو مطلق روز پنجشنبه در آیین تجلیل از تلاش‌های مدیران و کارکنان گمرک البرز که به مناسبت ۲۶ ژانویه روز جهانی گمرک صورت گرفت، افزود: وجود گمرک در این منطقه با توجه به استقرار حدود ۱۰۰ واحد تولیدی و صنعتی این امکان را فراهم آورده تا تولید کنندگان بتوانند از این مزیت برای صادرات کالا‌های خود به دیگر کشور‌ها بهره گیرند.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر در راستای تحقق شعار سال و سیاست‌های دولت سیزدهم برنامه ما در منطقه این است که در کنار تسهیل روند استقرار هر چه بیشتر واحد‌های تولیدی در پیام، روند صادرات کالا‌های تولید داخل این واحد‌ها و دیگر واحد‌های صنعتی استان البرز و منطقه را تسهیل سازی کنیم.

ثناگو مطلق در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در سال‌های اخیر، حمایت از تولید کالا‌های ایرانی و در کنار آن‌ها تسهیل سازی روند صادرات این کالا‌ها به بازار‌های هدف به عنوان یکی از برنامه‌های جدی در پیام در حال اجرایی شدن است.

مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌های این منطقه گفت: امروز پیام با بهره‌مند بودن از ظرفیت‌هایی مانند گمرک، کارگو و آزمایشگاه‌های تخصصی تبدیل به یکی از مهم‌ترین قطب‌های اقتصادی و صنعتی در منطقه شده که استقبال سرمایه گذاران برای حضور در پیام به خوبی گواه این موضوع است.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی استان البرز (ایرنا)

عناوین برگزیده