تاریخ: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۲۹
بازدید: ۲۷۲
کد خبر: ۲۴۷۲۷۷
سرویس خبر : آهن و فولاد
در حاشیه نشست هم‌اندیشی مسوولان شرکت فولاد مبارکه با شرکای کسب‌وکار عرصه لوله‌وپروفیل؛

هدف فولاد مبارکه ایجاد ارتباط دوسویه با مشتریان است

هدف فولاد مبارکه ایجاد ارتباط دوسویه با مشتریان است
‌می‌متالز - مدیر پشتیبانی و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه گفت: هدف از برگزاری نشست هم‌اندیشی مسوولان شرکت فولاد مبارکه با شرکای کسب‌وکار عرصه لوله‌وپروفیل، اشتراک نقطه نظر مشتریان این بخش و دخیل کردن نظرات آن‌ها در تدوین برنامه استراتژی و افق شرکت فولاد مبارکه است.

به گزارش می‌متالز، مهدی آقازینلی، مدیر پشتیبانی و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه، اظهار کرد: نشست هم‌اندیشی مسوولان شرکت فولاد مبارکه با شرکای کسب‌وکار عرصه لوله‌وپروفیل، آخرین برنامه از سلسله همایش‌های چهارگانه امسال با مشتریان استراتژیک شرکت فولاد مبارکه است و سه همایش گذشته با همین هدف برای صنایع بسته‌بندی، قطعات خودرو و لوازم خانگی برگزار شد.

وی افزود: هدف غایی از برگزاری نشست هم‌اندیشی مسوولان شرکت فولاد مبارکه با شرکای کسب‌وکار عرصه لوله‌وپروفیل، تعامل سازنده و ارتباط دوسویه با مشتریان است تا با اخذ بازخورد و نظرات مستقیم مشتریان بتوانیم در تدوین برنامه استراتژی و افق شرکت فولاد مبارکه تصمیم‌گیری مطلوبی اتخاذ کنیم تا شرایط بهتری برای کسب‌وکار در سال آتی پیش‌رو داشته باشیم.

مدیرپشتیبانی و بازاریابی شرکت فولاد مبارکه با اشاره به اینکه بازخورد برگزاری این همایش سنجیده می‌شود، تصریح کرد: رضایت مشتریان از اولویت‌های شرکت فولاد مبارکه بوده است. سنجش میزان رضایت براساس استاندارد ۱۰۰۰۴ سنجیده می‌شود که در آخرین نظرسنجی میزان رضایت‌مندی مشتریان از شرکت فولاد مبارکه ۸۴ درصد برآورد شد که در بخش صنعت لوله‌وپروفیل این میزان ۸۲ درصد بوده است.

وی با تاکید بر مولفه میزان رضایت مشتریان توسط شرکت فولاد مبارکه، خاطرنشان کرد: میزان وفاداری مشتری به سازمان یکی از شاخص‌های مهمی است که به مولفه میزان رضایت‌مندی مشتریان افزوده شده است و تلاش می‌کنیم میزان رضایت مشتریان را ارتقاء دهیم که البته برگزاری نشست هم‌اندیشی مسوولان شرکت فولاد مبارکه با شرکای کسب‌وکار عرصه لوله‌وپروفیل در تحقق همین امر صورت گرفته است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده
دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت