تاریخ: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۲۰
بازدید: ۲۳۴
کد خبر: ۲۴۷۶۱۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از ایمیدرو روی میز کمیسیون صنایع و معادن مجلس

‌می‌متالز - اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس، تقاضا‌های تحقیق و تفحص از سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) و تمامی شرکت‌های وابسته را در هفته آینده بررسی می‌کنند.

به گزارش می‌متالز، براساس دستورکار هفته آینده کمیسیون صنایع و معادن مجلس، روز یکشنبه (۱۷ بهمن ماه) اعضای این کمیسیون به استماع گزارش مدیران گروه صنعتی ایران خودرو و سایپا می‌پردازند.

بررسی تقاضای تحقیق و تفحص از سازمان توسعه معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) و تمامی شرکت‌های وابسته دیگر دستورکار کمیسیون صنایع و معادن مجلس در روز یکشنه هفته آینده است.

براساس این گزارش اعضای کمیسیون صنایع و معادن در روز دوشنبه (۱۸ بهمن ماه) میزبان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهند بود تا زارع‌پور به سوالات انور حبیب‌زاده بوکانی نماینده بوکان، جلال محمودزاده نماینده مهاباد، محسن فتحی نماینده سنندج، غلامعلی کوهساری نماینده رامیان و آزادشهر، کمال حسین پور نماینده پیرانشهر، محمد مولوی نماینده آبادان، جلیل مختار نماینده آبادان، محسن علیزاده نماینده سپیدان، محمد خدابخشی نماینده الیگودرز و علی اصغر خانی نماینده شاهرود پاسخ دهد.

همچنین کمیته جهش تولید و بهبود فضای کسب و کار کمیسیون صنایع و معادن در روز یکشنبه به ادامه بررسی طرح ارتقای جایگاه تحقیق و توسعه صنعت و معدن می‌پردازد.

براساس این گزارش کمیته صنایع نفت و گاز و پتروشیمی موضوع استرداد مالیات بر ارزش افزوده صادرکنندگان را با حضور رئیس سازمان امور مالیاتی و معاونان وزارت امور اقتصادی ودارایی و مسئولان صنایع مرتبط بررسی می‌کند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده