تاریخ: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۲۱
بازدید: ۴۴۹
کد خبر: ۲۴۷۷۰۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

قیمت سکه امروز شنبه ۱۶بهمن ۱۴۰۰/ کاهش ۱۷۰ هزار تومانی قیمت سکه

‌می‌متالز - قیمت سکه امروز شنبه ۱۶بهمن‌ ماه با روندی کاهشی ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تعیین شد. قیمت نیم‌ سکه نیز شش میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اعلام شد.

به گزارش می‌متالز، قیمت سکه ظهر امروز ۱۶ بهمن‌ماه در بالاترین قیمت ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ ۱۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان اعلام شد. قیمت نیم‌سکه شش میلیون و ۶۵۰ هزار تومان تعیین شد. قیمت ربع سکه نیز سه میلیون و ۶۸۰ هزار تومان ثبت شد.

قیمت سکه امروز شنبه ۱۶بهمن ۱۴۰۰/ کاهش ۱۷۰ هزار تومانی قیمت سکه

شیب نزولی قیمت سکه

با توجه به این موضوع که بازار ارز هفته گذشته شاهد روند کاهشی بود، لذا قیمت سکه امامی نیز با تاثیر‌پذیری بیشتر از نرخ دلار در بازار داخلی نسبت به سایر عوامل موثر، شاهد نوسان در محدوده ۱۲‌میلیون و ۱۹۰هزار تومان تا سقف ۱۲‌میلیون و ۴۵۰هزار تومان بود و پنج‌شنبه ۱۲میلیون و ۲۴۵هزار تومان قیمت خورد.

بر این اساس این فلز گرانبهای داخلی افت ۲۵/ ۱درصدی را در کارنامه هفتگی خود به ثبت رساند. رشد بهای طلا در بازار جهانی مانعی برای افت هر چه بیشتر این سکه به‌شمار می‌رود. تحلیلگران فنی بر این باور هستند درصورتی‌که دلار در هفته جاری به زیر سطح ۲۷هزار و ۵۰۰تومان نزول کند و همچنین طلای جهانی نیز با افت قابل توجهی روبه‌رو شود، می‌توان انتظار ورود سکه امامی به سطح ۱۱میلیون تومان را داشت.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده