تاریخ: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۳:۴۵
بازدید: ۲۴۹
کد خبر: ۲۴۶۶۴۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

قیمت سکه امروز ۹بهمن ۱۴۰۰/ افزایش نرخ سکه

‌می‌متالز - می‌متالز - قیمت سکه امروز شنبه نهم دی‌ماه با روندی افزایشی ۱۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان تعیین شد. قیمت نیم‌ سکه نیز شش میلیون و ۸۳۰ هزار تومان اعلام شد.

به گزارش می‌متالز، قیمت سکه ظهر امروز نهم بهمن‌ماه در بالاترین قیمت با روندی افزایشی ۱۲ میلیون و ۳۲۰ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ ۱۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شد.

قیمت نیم‌سکه شش میلیون و ۸۳۰ هزار تومان تعیین شد. قیمت ربع سکه نیز سه میلیون و ۸۲۰ هزار تومان ثبت شد.

قیمت سکه امروز ۹بهمن ۱۴۰۰/ افزایش نرخ سکه

بازار طلا آرام است

دبیر اتحادیه طلای تهران گفت: با آن که در آستانه شب عید قرار داریم، اما بازار طلا آرام است و به ثبات نسبی بر آن حاکم است، احتمالا در هفته آینده نیز تغییری نکند. البته چنانچه در شب عید تقاضا افزایش پیدا کند و انس جهانی نوسان افزایشی داشته باشد احتمال دارد قیمت این فلز زرد رنگ نوسان دو تا پنج درصدی را تجربه کند.

بذرافشان گفت: در یک ماه گذشته روند مذاکرات بر قیمت دلار و طلا اثرگذاشته و قیمت طلا حدودا دو درصد ارزان شده است. همین مساله باعث شد سرمایه‌گذاران از کاهش بیشتر ارزش طلا نگران باشند.

او به مردم توصیه کرد: از این پس کاهش شدید این فلز گرانبها ادامه‌دار نیست و به نظر می‌رسد در هفته گذشته با توجه به نوسان کاهشی قیمت طلا اکنون فرصت مناسبی برای خرید مصنوعات طلا و سکه باشد.

در سامانه اعلام نرخ اتحادیه طلا و جواهر، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار تا ساعت ۱۶ امروز هشتم بهمن ماه، یک میلیون و ۲۳۳ هزار تومان است.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده