تاریخ: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۳۴
بازدید: ۴۸۹
کد خبر: ۲۴۷۷۴۲
سرویس خبر : آهن و فولاد

بهره برداری از مرکز جدید تلفن در مخابرات مجتمع فولاد خراسان

‌می‌متالز - مرکز جدید مخابرات شرکت «مجتمع فولاد خراسان» با قابلیت‌های نوین راه اندازی و در آستانه بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز، مرکز تلفن مخابراتی (IP-PBX) Mitel مجتمع فولاد خراسان با قابلیت بیش از ۱۰۰۰ خط داخلی آنالوگ و ۱۰۰ خط داخلی IP دیجیتال در سوییچ جدید و برخوردار از سیستم کنفرانس پیشرفته بر پایه فناوری‌های روز به بهره برداری رسید.

مدیر «اتوماسیون و ابزار دقیق» فولاد خراسان، مزایای سیستم جدید را مجهز شدن به شماره‌گیری تُن و برخورداری از ورودی کانال E۱ بیان کرد و گفت: با استفاده از خطوط دیجیتال مخابراتی، شاهد بهبود کیفیت و سهولت انتقال تماس خواهیم بود.

یزدانی افزود: در سامانه جدید، از ترکیب سرشماره¬ی «۴۱۵۲» با یک شماره داخلی، یک شماره مستقیم یکتا برای هر مخاطب تماس‌های ورودی ایجادخواهد شد و امکان شماره‌گیری سریع و وصل شدن مستقیم به مخاطب مورد نظر در داخل شرکت، بدون واسطه اپراتور از مزایای این سامانه است.

به گفته یزدانی، با پیش‌بینی‌ها و کارشناسی‌های انجام‌گرفته میدان مانور و ارتقای کارکرد سیستم مخابراتی با توجه به توسعه آتی فعالیت‌ها و نیاز‌های آینده مجتمع فراهم شده است.

سرپرست مخابرات، ارتباط نامطلوب، نویز پذیر بودن صدا، محدودیت خطوط داخلی و اشکالات متعدد در شبکه را از ایرادات سیستم پیشین برشمرد و افزود: سامانه جدید نسبت به مرکز سانترال قدیمی، با مزایا و امکاناتی همچون پایداری و انعطاف بیش‌تر و دیجیتالی بودن خطوط، انتقال خطوط از طریق شبکه، افزایش تعداد خطوط داخلی، نمایشگر شماره داخلی و نیز کاربری بسیار آسان‌تر، خدمات بیشتر و کیفیت بالاتری را در اختیار کاربران قرار دهند.

پرچمی از مزایای این سیستم جدید، انتقال مکالمات از مرکز اصلی به مراکز ۷ گانه شرکت از طریق شبکه فیبر نوری، استفاده از بستر خطوط قدیمی، امکان برقراری کنفرانس، توسعه آسان، مدیریت متمرکز ارتباطات، امکان بهره برداری هم زمان از خطوط داخلی و اختصاصی و همچنین افزایش تعداد خطوط داخلی را نام برد.

وی با اشاره به تغییر در شماره تلفن‌های ثابت و داخلی مجتمع افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی انجام شده و نصب سخت افزار مربوطه به تدریج تغییرات شماره‌ها در حال انجام است. در این سیستم ارتباط از بیرون مجتمع با پرسنل داخل می‌تواند به دو صورت شماره گیری «۴۱۵۲۰۰۰۰» و ارتباط به اپراتور، یا شماره گیری ۴۱۵۲ به همراه شماره داخلی شخص مورد نظر صورت پذیرد.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده