تاریخ: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۲۰
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۲۴۷۸۱۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

صعود ۳۴ درصدی درآمد ماهانه " بکام "

‌می‌متالز - قیمت سهام شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی در جریان معاملات بازار سرمایه در اولین ماه زمستان امسال با تغییر اندک از قیمت یک هزار و ۴۷۹ ریال به یک هزار و ۴۷۰ ریال رسیده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی با انتشار گزارش عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه امسال رشد حدود ۳۴ درصدی درآمد فروش خود نسبت به ماه قبل از آن را به اطلاع اهالی بازار سرمایه و سهامداران رساند.


عملکرد یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۰.۳۰


بر اساس این گزارش، این مجموعه که انواع کابل‌های برق و مخابراتی را تولید می‌کند، در آذر ماه امسال مبلغ ۲۹۸ میلیارد و ۸۴۹ میلیون ریال درآمد محقق ساخته است و این رقم را در جریان فعالیت خود در اولین ماه زمستان امسال به ۳۹۹ میلیارد و ۲۳۷ میلیون ریال افزایش داده است.

صعود ۳۴ درصدی درآمد ماهانه


بیشترین درآمدو نرخ فروش محصولات


کابل‌های مخابراتی نوری تولید شده در این مجموعه در ماه گذشته بیشترین درآمد فروش را برای "بکام" به ارمغان آورده است و به بالاترین نرخ به فروش رسیده است. به طوری که، تعداد ۱۲۱ (KM) از این محصول در ماه گذشته تولید شده است و ۴۷۶ (KM) از تولیدات آن به قیمت ۴۰۴ میلیون ریال به ازای هر (KM) به فروش رسیده است. بر این اساس، درآمد این شرکت از محل تولید و فروش کابل‌های مخابراتی نوری مبلغ ۱۹۲ میلیارد و ۳۰۳ میلیون ریال محاسبه می‌شود.

صعود ۳۴ درصدی درآمد ماهانه

دوره عملکرد از ابتدای سال مالی جاری تا تاریخ ۱۴۰۰.۱۰.۳۰


بر اساس این گزارش، تولید تعداد سه هزار و ۵۰۳ کابل و فروش هشت هزار و ۸۷۶ کابل به ارزش سه هزار و ۳۹۸ میلیارد ریال از جمله دستاورد‌های شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی در دوره از ابتدای سال مالی جاری تا پایان دی ماه به شمار می‌رود.

صعود ۳۴ درصدی درآمد ماهانه


طبق اطلاعات جدول زیر، درآمد فروش داخلی "بکام" در دوره مورد اشاره بیش از دو هزار و ۷۳۴ میلیارد ریال و درآمد خارجی آن مبلغ ۶۶۳ میلیارد و ۲۷۱ میلیون ریال ثبت شده است.

صعود ۳۴ درصدی درآمد ماهانه

بالاترین مبلغ و نرخ فروش محصولات


محصول کابل‌های مخابراتی نوری در دوره عملکرد ۱۰ ماهه امسال همچون ماه گذشته بیشترین درآمد فروش را برای این مجموعه محقق ساخته است و به بالاترین نرخ نسبت به سایر محصولات تولیدی شرکت به فروش رسیده است. آمار مقدار تولید و فروش همراه با نرخ و درآمد فروش محصول مذکور به شرح جدول زیر است.

صعود ۳۴ درصدی درآمد ماهانه

روند معاملات


قیمت سهام شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی در جریان معاملات بازار سرمایه در اولین ماه زمستان امسال با تغییر اندک از قیمت یک هزار و ۴۷۹ ریال به یک هزار و ۴۷۰ ریال رسیده است.

در پایان این گزارش می‌افزاید، ارزش معاملات "بکام" در بازار سرمایه در ماه گذشته بیش از ۴۴۴ میلیارد و ۳۲۲ میلیون ریال محاسبه می‌شود که این رقم به واسطه معامله ۵۴۹ میلیون و ۶۲۹ هزار سهم شرکت در ۲۳ هزار و ۴۳۰ دفعه معامله به دست آمده است. همچنین ارزش روز سهام شرکت کارخانجات تولیدی شهید قندی بالغ بر ۱۰ هزار و ۴۴۱ میلیارد ریال ارزش‌گذاری شده است.

صعود ۳۴ درصدی درآمد ماهانه

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده