تاریخ: ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۰۹:۱۷
بازدید: ۶۳۱
کد خبر: ۲۴۸۱۴۳
سرویس خبر : صنایع کوچک
همزمان با دهه فجر؛

کارگاه تولیدی قطعات ماشین آلات صنعتی در میاندوآب به بهره برداری رسید

‌می‌متالز - سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، طرح تولیدی صنعتی قطعات هیدرولیکی ماشین آلات راهسازی و کشاورزی و قطعات پمپ هیدولیکی در میاندوآب افتتاح شد.

به گزارش می‌متالز، اکبر اسدی اظهار کرد: طرح تولیدی صنعتی قطعات هیدرولیکی ماشین آلات راهسازی و کشاورزی و قطعات پمپ هیدولیکی، با کارآفرینی جوان موفق میاندوآبی آقای مهدی بنیادی وند در روستای قره تپه در زمینی به مساحت ۵۰۰ متر مربع اجرا و به مرحله افتتاح رسیده است.

وی افزود: این کارگاه با سرمایه گذاری ثابت ۳۰ میلیارد ریال که ۱۰ میلیارد ریال آن به زمین و سوله و ۲۰ میلیارد ریال نیز به خرید و تجهیز ماشین آلات خط تولید و احداث و به مرحله بهره برداری اختصاص یافته است.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: مواد اولیه این واحد برای تولید قطعات صنعتی، برنج آلیاژی و فولاد آلیاژی بوده و ظرفیت تولید سالانه دو هزار پمپ هیدرولیک و قطعات هیدرولیکی را دارد و با راه اندازی آن برای برای هفت نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی شده است.

اسدی تصریح کرد: مجری طرح این واحد با دو دستگاه فرز CNC و چهار دستگاه ماشین منوآل با آورده شخصی فعالیت خود را آغاز کرده است.

افزایش توان برق مصرفی، جذب سرمایه در گردش با حمایت بانکی و برخورداری از وام‌های کم بهره دولتی برای توسعه واحد با رویکرد ایجاد راندمان اقتصادی و گسترش بازاریابی و عرضه اندام و مطرح شدن در بازار‌های استانی و ملی از عمده انتظارات کارآفرین طرح است.

منبع: اروم نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده