تاریخ: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۶:۳۴
بازدید: ۲۸۰
کد خبر: ۲۴۸۴۵۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
در سومین نمایشگاه فولاد صورت گرفت؛

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری چادرملو و قطعه‌سازان داخلی

‌می‌متالز - در مراسم افتتاح سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران که در محل هتل المپیک تهران برگزار شد؛ تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و شرکت یاوران صنعت سپاهان به منظور ساخت تیوپ مسی ریخته گری پیوسته در کارخانه شمش فولاد چادرملو منعقد شد.

به گزارش می‌متالز، در مراسم افتتاح سومین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران که در محل هتل المپیک تهران برگزار شد؛ تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت معدنی و صنعتی چادرملو و شرکت یاوران صنعت سپاهان به منظور ساخت تیوپ مسی ریخته گری پیوسته در کارخانه شمش فولاد چادرملو منعقد شد.

گفتنی است این قطعه به عنوان قلب صنعت ریخته‌گری کارخانه‌های تولید شمش فولادی شناخته می‌شود و برای اولین بار است که یک شرکت داخلی با حمایت و پشتیبانی چادرملو قرار است آنرا داخلی سازی کند. ارزش این تفاهم نامه ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو است.

بازدید رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری از غرفه چادرملو

همچنین در این نمایشگاه علی آقامحمدی، رئیس گروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از غرفه چادرملو بازدید کرد و در جریان اقدامات این شرکت در راستای توسعه نهضت داخلی‌سازی و میزان صرفه‌جویی سالانه و قطع وابستگی به تجهیزات خارجی قرار گرفت و نیز پیشنهادی در خصوص شکل گیری نظام یکپارچه سازی امور داخلی ارائه کرد.

گفتنی است شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با حضور در سومین نمایشگاه ملی فولاد ایران نیاز‌ها و توانمندی‌های ساخت داخل قطعات و تجهیزات صنعتی و معدنی خود را به معرض دید شرکت‌های فعال در حوزه داخلی سازی و ایده پردازان و صاحبان فناوری‌های نوین گذاشته است.

سومین نمایشگاه ملی فولاد ایران نمایشگاه از ۱۹ تا ۲۱ بهمن ماه در محل هتل المپیک تهران برپاست.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده