تاریخ: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۱۱
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۲۴۹۱۲۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

ثبت‌نام واحد‌های معدنی در سامانه جامع تجارت/ مواد معدنی شناسه‌دار می‌شوند

‌می‌متالز - سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان سمنان از ثبت‌نام واحد‌های معدنی و زنجیره‌های وابسته تولید و توزیع در سامانه جامع تجارت خبر داد و گفت: مواد معدنی شناسه‌دار می‌شوند.

به گزارش می‌متالز، علی‌اکبر علیخانی، سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: کلیه واحد‌های معدنی به‌منظور ثبت اطلاعات زنجیره ارزش مواد معدنی باید در سامانه جامع تجارت ثبت‌نام و شناسه کالا دریافت کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ها و سیاست‌های وزارت صمت در راستای حمایت از واحد‌های تولیدی ازجمله تسهیلات ترجیحی موضوع تبصره ۱۸، تخصیص سهمیه سوخت، صدور و تمدید پروانه‌های بهره‌برداری معادن و صنایع معدنی، واحد‌های معدنی و زنجیره‌های مربوط به تولید و توزیع باید در سامانه جامع تجارت ثبت‌نام و کد نقش دریافت و تمامی تولیدات خود را در این سامانه اظهار کنند.

سرپرست معاونت امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: معادن زغال سنگ، مس، آهن، منگنز، طلا، سرب و روی با مراجعه به سامانه جامع تجارت به نشانی https://www.ntsw.ir نسبت به تکمیل ثبت‌نام و ثبت گزارشات مربوط به تولید و فروش و ... اقدام کنند؛ در غیر این صورت روند تائید سوخت، مواد ناریه، صدور و تمدید پروانه و سایر خدمات مرتبط با آن معدن قابل انجام نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری فارس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده