تاریخ: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۷:۴۵
بازدید: ۲۰۴
کد خبر: ۲۴۹۷۹۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت سیستان و بلوچستان:

زاهدان میزبان نمایشگاه بین‌المللی معدن خواهد بود

‌می‌متالز - معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: زاهدان میزبان نمایشگاه بین‌المللی معدن خواهد بود و مراسم افتتاحیه این نمایشگاه بین‌المللی فردا /سه‌شنبه/ ساعت ۱۷ برگزار می‌شود.

به گزارش می‌متالز، محمودرضا رحمتیان روز دوشنبه اظهارداشت: نمایشگاه بین‌المللی معدن و صنایع معدنی فرصتی است برای شناسایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های معدنی این استان که با هدف جذب سرمایه‌گذاری مشترک و توسعه بازار برای صنایع معدنی بوده تا در آینده تبدیل به قطب معدنی کشور شود.

وی با اشاره به اهمیت معادن افزود: معدن و فعالیت‌های معدنی از مهمترین بخش‌ها و ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان به شمار می‌رود که باید به آن توجه ویژه شود.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: آخرین دستاورد‌های پژوهشی، صنعتی و تجاری در زمینه‌های مختلف معدن و صنایع معدنی با حضور شرکت‌های عظیم صنعتی و معدنی داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی در این نمایشگاه ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در حاشیه این نمایشگاه دهمین کنفرانس معدن با حضور فعالان و کارشناسان این بخش در محل دانشگاه زاهدان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) سیستان و بلوچستان

عناوین برگزیده