تاریخ: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۱۱
بازدید: ۲۵۳
کد خبر: ۲۴۹۸۹۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

سیمانی‌ها چه عملکردی ثبت کردند؟ / ۴ نماد این گروه زیر ذره‌بین

‌می‌متالز - روند معاملات در گروه سیمانی را بخوانید.

به گزارش می‌متالز، تقاضا در گروه سیمانی به شکل قابل توجهی تقویت شده و در نتیجه این روز‌ها شاهد رشد تعداد نماد‌های سبزپوش و افزایش ارزش معاملات در این گروه هستیم.
به نظر می‌رسد عملکرد خوب شرکت‌ها در ۲ ماه اخیر به نسبت دوره مشابه سال قبل و همچنین اصلاح مناسب نماد‌ها باعث شده تا سیمانی‌ها مورد اقبال بازار قرار گیرند.

در این گروه نماد سپا‌ها برای سومین بار در تلاش برای نفوذ به سد ۸۰۰ تومانی است؛ لذا چنانچه سپاها، موفق به گذر از سطوح مذکور شود، پتانسیل رشد تا محدوده ۹۲۵ تومانی را خواهد داشت.

در طرف دیگر نماد ستران را داریم که با افزایش تقاضا در حال تغییر ترند است. چارتسیت‌ها معقتدند این سهم پایتخت‌نشین پتانسیل رشد تا قیمت‌های ۲.۵۰۰ تومانی را دارد.

اما سری هم به نماد سمازن بزنیم که گزارش خوبی راهی کدال کرده است. طبق این گزارش شرکت در بهمن ماه ۹۸۰ میلیارد تومان و در مجموع دی و بهمن ماه ۱.۳۷۴ میلیارد، درآمد داشته است. این مقدار حدود ۶۰ درصد بیشتر از فروش مدت مشابه قبل بوده و در همین راستا رشد میان‌مدتی سهم مدنظر است؛ و در آخر نماد سخوز، برای تایید روند صعودی، نیاز به تثبیت بالای زون قیمتی ۲.۳۰۰-۲.۵۰۰ تومانی دارد.

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده