تاریخ: ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۰:۳۶
بازدید: ۵۰۸
کد خبر: ۲۵۰۲۱۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

انتصاب مدیران جدید شرکت سیمان لامرد

‌می‌متالز - با حکم مدیرعامل سیمان لامرد: مدیر مالی، مدیر آزمایشگاه و رئیس فروش داخلی این شرکت منصوب شدند.

به گزارش می‌متالز، در نشست تودیع و معارفه مدیران جدید شرکت سیمان لامرد که با حضور مسوولان واحد‌های این مجموعه صنعتی برگزار شد، ابراهیم غلام زاده مدیرعامل سیمان لامرد اظهارداشت: مزیت سیمان لامرد در انتخاب مدیران این مجموعه استفاده از نیرو‌هایی است که در این شرکت تجربه و تخصص لازم را کسب کرده اند و می‌توانند نقطه اتکا آن باشند.

وی افزود: انرژی جوانی درکنار دانش و تجربه فاکتور‌هایی هستند که راه رشد و ترقی یک شرکت را هموار می‌کنند و همین مزیت‌ها توانسته این شرکت را در جایگاه ممتازی در صنعت سیمان کشور و جایگاهی برتر در صنعت فارس قرار دهد.

وی ضمن اشاره به برخورداری از علم و تکنولوژی‌های روز در افزایش سطح توانمندی کارکنان اظهار داشت: نیرو‌های انسانی به عنوان سرمایه‌ای ویژه در هر سیستمی باید همواره مورد توجه، ارزیابی و بروز رسانی دانش و اطلاعات قرارگیرد و مدیران با روش‌های کارشناسی شده و علمی در پی کادرسازی و جایگزین پروری کیفی باشند، زیرا که رشد کارشناسان به تقویت مدیران می‌انجامد.

مدیرعامل سیمان لامرد با اشاره به مسوولیت مدیران جدید افزود: آزمایشگاه کنترل کیفی یک واحد حساس و تاثیرگذار در روند تولید است، زیرا که رعایت استاندارد‌های ملی و بین المللی در تولید محصولات می‌تواند یک شرکت را در بازرا‌های داخلی و خارجی نگه داشته و عدم رعایت چنین نکاتی در روند تولید، ضربات جبران ناپذیری به ادامه حیات آن وارد کند.

وی همچنین با اشاره به وظایف مدیر مالی این مسوولیت را در وهله نخست درارتباط با کارکنان دانست، زیرا که پرداخت حقوق کارکنان اولویت اول یک واحد مالی است و ماحصل آن رضایت مندی و ایجاد انگیزه و نظم در پرسنل می‌باشد. برنامه ریزی، حسابرسی دقیق و راهکار‌های جدید در حوزه مالی از جمله دیگر مواردی است که مدیر مالی باید آن را سرلوحه کارخود قراردهد.

غلام زاده همچنین توجه به بازار داخلی، عرضه مناسب سیمان در بورس کالا و ایجاد پل ارتباطی مناسب با مصرف کنندگان و کسب رضایت مندی آن‌ها را از جمله وظایف رئیس فروش داخلی دانست.

وی افزود: همه باید بدنبال نوآوری و خلق روش‌های تازه در حوزه کاری خود باشند تا دچار آسیب عادت و روزمرّگی نشوند، زیرا این مساله مانع پیشرفت، آینده نگری و نگاه کلان به مسائل موجود می‌شود و راه پویایی را مسدود می‌کند.

درپایان این نشست از سوی مدیرعامل سیمان لامرد، مهدی فروتن به سمت مدیر آزمایشگاه کنترل کیفی، مریم آرایش به سمت مدیر مالی و زهرا بدیعی به سمت رئیس فروش داخلی سیمان لامرد منصوب شدند.

منبع: سیمان خبر

عناوین برگزیده