تاریخ: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۲۹
بازدید: ۱۲۴
کد خبر: ۲۵۱۴۵۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل فولاد هرمزگان مطرح کرد؛

رشد درآمد فولاد هرمزگان نسبت به سال‌های گذشته

‌می‌متالز - مدیرعامل فولاد هرمزگان تاکید کرد: ۱۱ سال از بهره‌برداری شرکت فولاد هرمزگان می‌گذرد، اما امسال برای اولین بار چهار طرح فولادی آغاز شد. احداث کارخانه سیمین خلیج فارس و نورد گرم با ظرفیت سه میلیون تنی از مهمترین طرح‌های توسعه‌ای هستند.

به گزارش می‌متالز، معروفخانی در مراسم اختتامیه دومین کنفرانس بین‌المللی فولادسازی و ریخته‌گری با اشاره به کسب رکورد‌های پی در پی در سال ۱۴۰۰ گفت: از نظر درآمدی نیز در ۱۱ ماهه گذشته شرکت فولاد هرمزگان معادل هشت سال گذشته کسب درآمد کرده است. به همت کارکنان و کارگران، مهندسان و مدیران شرکت هر روز رکورد‌های جدیدی در این شرکت کسب می‌کنیم.

وی درخصوص مسوولیت‌های اجتماعی فولاد هرمزگان اظهار داشت: فولاد هرمزگان در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی نیز بسیار فعال است که در کرونا و زلزله و سیل استان هرمزگان نمونه‌های آن را شاهد بودیم.

مدیرعامل فولاد هرمزگان افزود: فولاد هرمزگان نیز در بحث زیرساخت و فاضلاب شهری بندرعباس نیز در رستای مسوولیت‌های اجتماعی کمک کرده است. جا دارد در اینجا از مسوولان و مدیران فولاد مبارکه به دلیل اعتمادشان به فولاد هرمزگان و بنده کمال تشکر را داشته باشم.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده