تاریخ: ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۸:۳۲
بازدید: ۹۰
کد خبر: ۲۵۱۸۵۶
سرویس خبر : آهن و فولاد
طبق داده‌های منتشر شده در اواخر فوریه؛

افزایش میزان تولید فولاد کارخانه‌های عضو انجمن آهن و فولاد چین

‌می‌متالز - داده‌های منتشر شده توسط انجمن آهن و فولاد چین نشان داد میزان تولید و میزان موجودی محصولات فولادی توسط کارخانه‌های عضو این انجمن افزایش یافته است.

میزان تولید فولاد در کارخانه‌های عضو Cisa

به گزارش می‌متالز، طبق داده‌های منتشر شده توسط انجمن آهن و فولاد چین (Cisa) در روز جمعه (۴ مارس)، کارخانه‌های عضو این انجمن نرخ تولید فولاد میانی، فولاد خام و فولاد نهایی را در اواخر فوریه در مقایسه با ۱۰ روز گذشته به طور قابل توجهی افزایش دادند.

فعالان بازار اعلام کردند میزان تولید فولاد خام توسط کارخانه‌های عضو Cisa در محدوده ۲۱ تا ۲۸ فوریه برابر ۲.۰۸ میلیون تن در روز بوده که نسبت به ۱۰ روز گذشته ۹.۴۲ درصد افزایش یافته است.

به نقل از منابع خبری میزان تولید فولاد نهایی توسط کارخانه‌های عضو Cisa در محدوده ۲۱ تا ۲۸ فوریه حدود ۲.۰۹ میلیون تن در روز بوده است. این در حالی است که میزان تولید این محصول نسبت به ۱۰ روز قبل ۱۵.۵۷ درصد افزایش داشته است.

معامله گران اعلام کردند میزان تولید فولاد میانی توسط کارخانه‌های عضو Cisa در محدوده ۲۱ تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۲ برابر ۱.۸۳ میلیون تن در روز بوده که نسبت به ۱۰ روز گذشته ۸.۶۵ درصد افزایش داشته است.

موجودی فولاد نهایی کارخانه‌ها

داده‌های منتشر شده توسط انجمن آهن و فولاد چین (Cisa) نشان داد میزان موجودی فولاد نهایی کارخانه‌های عضو این انجمن در محدوده ۲۱ تا ۲۸ فوریه حدود ۱۶.۱۰ میلیون تن بوده است. این در حالی است که میزان موجودی این محصول نسبت به ۱۰ روز قبل کاهش ۸۰۲۸۰۰ تنی (۴.۷۵ درصد) را تجربه کرده است.

موجودی محصولات فولادی در بازار اسپات

فعالان بازار اعلام کردند میزان موجودی کویل نورد گرم فولادی در بازار اسپات در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۸ فوریه حدود ۲.۰۹ میلیون تن بوده است که نسبت به ۱۰ روز گذشته حدود ۱۰۰۰۰۰ تن کاهش (۴.۶%) داشته است.

به نقل از منابع خبری میزان موجودی کویل نورد سرد فولادی در بازار اسپات در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۸ فوریه حدود ۱.۲۹ میلیون تن گزارش شده است. باید توجه داشت که میزان موجودی این محصول نسبت به ۱۰ روز قبل بدون تغییر بوده است.

معامله گران اعلام کردند میزان موجودی ورق فولادی در بازار اسپات در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۸ فوریه حدود ۱.۲۰ میلیون تن شنیده شد. این در حالی است که میزان موجودی این محصول نسبت به ۱۰ روز قبل ۲۰۰۰۰ تن کاهش (۱.۶٪) داشته است.

داده‌های منتشر شده توسط انجمن آهن و فولاد چین (Cisa) نشان داد میزان موجودی سیم مفتول فولادی در بازار اسپات در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۸ فوریه حدود ۲.۵۶ میلیون تن بوده است. این در حالی است که میزان موجودی این محصول نسبت به ۱۰ روز قبل افزایش ۹۰۰۰۰ تنی (۳.۶٪) را تجربه کرده است.

به نقل از منابع خبری میزان موجودی میلگرد فولادی در بازار اسپات در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۲ برابر ۷.۵۴ میلیون تن گزارش شد. این در حالی است که بررسی‌ها نشان داد میزان موجودی این محصول نسبت به ۱۰ روز گذشته با افزایش ۵۲۰۰۰۰ تن (۷.۴%) همراه بوده است.

بررسی‌ها نشان داد مجموع موجودی پنج محصول فولادی اصلی در بازار اسپات در بازه زمانی ۲۱ تا ۲۸ فوریه ۲۰۲۲ برابر ۱۴.۶۸ میلیون تن بوده است که نسبت به ۱۰ روز گذشته ۴۹۰۰۰۰ تن (۳.۵٪) افزایش یافته است.

منبع: آرتان پرس

عناوین برگزیده