تاریخ: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۰۲
بازدید: ۵۶۸
کد خبر: ۲۵۲۶۸۴
سرویس خبر : آهن و فولاد
جامه عمل پوشاندن به فرمایشات مقام معظم رهبری در اولین روز‌های سال ۱۴۰۱

جواز تأسیس کارخانه فولاد اقلید پارس صادر شد/ قدردانی رضا شریفی از استاندار و رئیس اداره صمت فارس

‌می‌متالز - مجوز احداث کارخانه یک‌میلیون تنی آهن اسفنجی شرکت تازه تأسیس فولاد اقلید پارس از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس صادر گردید.

به گزارش می‌متالز، فولاد اقلید پارس ازجمله ۴۸ پروژه بزرگ صنعتی کشور است که با سرمایه‌گذاری، همگرایی و هم‌افزایی «گروه پیشرانان پیشرفت ایران» در دی‌ماه ۱۴۰۰ به ثبت رسید و تأسیس شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت فولاد اقلید، با همت مدیرعامل و کارکنان جوان شرکت و همچنین حمایت‌های بی‌دریغ دکتر صالحی نماینده مردم اقلید در مجلس، اخذ مجوز‌ها و عقد قرارداد‌ها به‌صورت جهادی و شبانه‌روزی پیگیری و عملیاتی شد.

هم‌زمان با آغاز سال ۱۴۰۱ که مقام معظم رهبری آن را سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» نام نهادند، جواز تأسیس کارخانه یک‌میلیون تنی آهن اسفنجی شرکت تازه تأسیس فولاد اقلید پارس از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس صادر گردید.

قدردانی رضا شریفی از استاندار و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت استان فارس

رضا شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس با انتشار نامه‌ای از استاندار و رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت استان فارس تقدیر کرد و نوشت:

استاندار محترم فارس

جناب آقای دکتر محمدهادی ایمانیه

ضمن تبریک سال نو و ابراز خرسندی بابت صدور جواز تأسیس واحد آهن اسفنجی فولاد اقلید پارس، بدین‌وسیله از اهتمام ویژه حضرت‌عالی و تلاش مجدانه ریاست محترم اداره صنعت، معدن و تجارت استان و کارکنان خدوم این سازمان در راستای جامه عمل پوشاندن به فرمایشات مقام معظم رهبری در اولین روز‌های سال ۱۴۰۱ سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» تقدیر و قدردانی کرده و امیدوارم همین رویه و روحیه در دیگر سازمان‌های عملیاتی و اجرایی کشور ساری و جاری باشد تا با نگاه به درون، تحریم‌های ظالمانه را بی‌اثر کرده و در مسیر رفع مشکلات اقتصادی، توسعه و پیشرفت کشور گام برداریم.

جواز تأسیس کارخانه فولاد اقلید پارس صادر شد/ قدردانی رضا شریفی از استاندار و رئیس اداره صمت فارس

منبع: بولتن نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده