تاریخ: ۱۲ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۲:۲۶
بازدید: ۲۲۰
کد خبر: ۲۵۲۶۹۱
در جلسه شورای اداری رشتخوار تاکید شد

تسریع در روند ساخت دو بانده شدن محور خواف - رشتخوار - تربت‌حیدریه

‌می‌متالز - نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین خواسته مردم شهرستان رشتخوار رسیدگی و تسریع در روند ساخت دوبانده شدن مسیر رشتخوار، تربت‌حیدریه، سنگان خواف است.

به گزارش می‌متالز، حجت الاسلام اکبر احمدپور عصر امروز در نخستین جلسه شورای اداری ۱۴۰۱ رشتخوار که با حضور سیدحمید سجادی وزیر ورزش کشور همراه بود گفت: مهمترین خواسته مردم در رشتخوار رسیدگی وتسریع در روند ساخت دوبانده شدن مسیررشتخوار، تربت حیدریه، سنگان خواف است.

نماینده خواف ورشتخوار موضوعات و مشکلات مرتبط با حوزه کشاورزی و دامپروری رابه عنوان دومین اولویت شهرستان رشتخوار مطرح و خواستار توجه ویژه به این بخش شد.

وی در ادامه با تاکید بر نیاز مبرم بر تقویت حوزه اشتغال و در راستای حمایت از مجتمع‌های فولادی در رشتخوار بیان داشت: ما دو مجتمع فولادی در رشتخوار داریم که در حوزه خوراک اولیه نیازمند توجه و کمک معادن در خواف هستند که با توجه به قول‌های داده شده در قبل این موضوع به طور جد پیگیری نشده وامروز نیازمند حمایت مسوولان است.

حجت الاسلام احمدپور همچنین در پایان خواستار توجه ویژه به حوزه فرهنگ در سطح رشتخوار شدوحمایت جدی در این حوزه شد

حسین باهوش فرماندار رشتخوار در ادامه افزود: مسوولان کشوری سایت اداری شهرستان رشتخوار را به صورت ویژه ببینید، اگر سایت اداری در رشتخوار راه اندازی شود بیش از ۲۰ اداره شهرستان رشتخوار از ساختمان‌های غیردولتی و اجاره ای، استفاده کی کنند که مهمترین و اصلی‌ترین پروژه امروز رسیدگی و تکمیل به سایت اداری در رشتخوار است.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به زیرساخت‌های اب و فرسودگی شبکه اب اشاره کرد و تصریح داشت: ما امروز نیازمند توجه ویژه مسیولان به حوزه اب در رشتخوار هستیم، خشک‌ترین دشت از نظر کم ابی و خشکی در کشور امروز رشتخوار است لذا در رابطه با ترمیم و تعویض شبکه‌های فرسوده رشتخوار می‌بایست، حمایت ویژه شود.

حسین باهوش فرماندار رشتخوار در ادامه به دیگر درخواست‌های موجود در شهرستان رشتخوار اشاره کرد و اذعان داشت: بحث پارک ورزشی بانوان، یکی از موضوعاتی است که در حوزه سرگرمی نیازمند رسیدگی است.

باهوش با تاکید بر وضعیت نامناسب جاده بخش جنگل بیان داشت: ارتقا جاده روستایی جنگل به شهری که این جاده فرسوده و همچنین عرض شانه خاکی ان کم است، نیاز به تعریض و بهسازی دارد و تکمیل استخر سرپوشیده شهرستان از موضوعات مهم و اولویت دار در حوزه ورزش شهرستان رشتخوار است.

منبع: شبکه اطلاع رسانی دانا

عناوین برگزیده