تاریخ: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۲۱
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۲۵۳۱۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

ارائه ۳۰ هزار خدمت بانکی در ایام نوروز توسط بانک قرض‌ الحسنه رسالت

‌می‌متالز - مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی بانک قرض‌الحسنه رسالت در ۱۳ روز نخست سال جاری حدود ۳۰ هزار خدمت بانکی به مشتریان ارائه کرد.

به گزارش می‌متالز، مرکز ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی این بانک در ایام نوروز پاسخگوی ۶۰هزارتماس مشتریان بوده و ۳۰هزار خدمت بانکی نیز ارائه کرده است.

همچنین کارشناسان این مرکز، روزانه پاسخگوی بالغ برپنج هزار تماس هستند و مشتریان می‌توانند از راهنمایی کارشناسان این مرکز در خصوص نحوه افتتاح حساب، درخواست تسهیلات، درخواست دسته چک غیرحضوری، نحوه استفاده از اینترنت بانک، همراه بانک، مسدودی و رفع مسدودی کارت، پیگیری تراکنش‌های ناموفق، اطلاع رسانی در خصوص سامانه اعتبارسنجی مرآت و…. بهره‌مند شوند.

براساس این گزارش، بیشترین حجم تقاضای مشتریان در ایام نوروز برای مسدودی و رفع مسدودی کارت، رمز مدرن (تلفنبانک-اینترنت بانک-همراه بانک) و تغییر آدرس ثبت شده است.

گفتنی است کارشناسان این مرکز با شماره‌گیری ۰۲۱۴۷۴۷ به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات مشتریان مشتریان هستند.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده