تاریخ: ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۲۶
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۲۵۳۶۵۱
نماینده مردم ملایر در مجلس اعلام کرد:

اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن همدان - ملایر

‌می‌متالز - نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن همدان - ملایر خبر داد.

به گزارش می‌متالز، احد آزادیخواه گفت: چهار بانده شدن محور ملایر به خنداب به طول ۴۰ کیلومتر و قرار گرفتن این طرح در ماده ۲۳ با اختصاص رقمی در بودجه ۱۴۰۱ برای اجرا از مصوبات در بودجه امسال است.

وی گفت: برای ادامه عملیات اجرایی پروژه راه‌آهن همدان - ملایر نیز ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار لحاظ شد که با اختصاص این رقم، طی دو یا سه سال آینده پروژه تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

حجت الاسلام آزادی‌خواه همچنین مرمت و بازسازی یخدان میرفتاح را از اولویت‌های امسال با استفاده از اعتبارات ملی دانست و گفت: روکش آسفالت محور‌های ارتباطی ملایر طی سال گذشته با رشد خوبی اجرا شد و با اختصاص اعتبارات همچنان ادامه دارد.

وی ضمن انتقاد از روند کُند عملیات اجرایی دامداری ۶ هزار راسی شرکت شستا، از افتتاح شرکت تولیدی دستکش‌های پزشکی طی سه ماه آینده خبر داد و بیان کرد: طرح توسعه این شرکت نیز در دست اجرا است.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در ادامه به شرایط مستعد و مهیای شهرستان ملایر برای سرمایه‌گذاری اشاره کرد و گفت: اجرای طرح توسعه در شرکت‌های کیان‌کُرد، معادن سرمک، بافتینه و بافتسان و واحد‌های فرآوری فروسیلیس، نشان دهنده این است که سرمایه‌گذار در ملایر احساس امنیت می‌کند.

منبع: تحلیل بازار

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده