تاریخ: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۳۰
بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۲۵۳۷۲۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

زمان و مبلغ عرضه اولیه آسیاتک در بورس

‌می‌متالز - نمادی که یک بار برای ورود به بازار سرمایه ناکام مانده بود، دوباره به جریان افتاده و در آستانه اجرا قرار گرفت و احتمالا همین روز‌ها آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی می‌شود.

به گزارش می‌متالز، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک با نماد آسیاتک، اطلاعیه‌ای جدید در سایت کدال منتشر کرد. بر این اساس احتمالا به همین زودی‌ها این نماد در بازار عرضه اولیه شود.

در این اطلاعیه آماده است که با توجه به اعلام آمادگی شرکت انتقال داده‌های آسیاتک برای عرضه سهام در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران مهلت طرح پرسش در خصوص گزارش ارزش‌گذاری شرکت تمدید شد؛ بنابراین کلیه علاقمندان و سرمایه‌گذاران می‌توانند تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۷فروردین ماه می‌توانند سوالات خود را مطرح کنند.

آسیاتک آماده عرضه اولیه ۱۵ درصدی سهام

شرکت انتقال داده‌های آسیاتک از حدود پنج سال پیش با سرمایه ۳۰ میلیارد تومانی، آماده عرضه اولیه تقریبا زمستان سال ۹۶ بود. بعد درج نماد به عنوان پانصد و هجدهمین شرکت بورسی به عرضه نرسید.

بعد از منتفی شدن ادغام آسیاتک با شرکت های‌وب در آبان ۹۶ و عدم عرضه اولیه ۱۰ درصدی سهام در فرصت شش ماهه، پذیرش این شرکت هم لغو شد. قرار شد تا فرآیند پذیرش و درج نماد دوباره در سال ۹۷ انجام شود.

منبع: بورس امروز

عناوین برگزیده