تاریخ: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۵۰
بازدید: ۱۵۶
کد خبر: ۲۵۳۷۶۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نشانه‌های تحول زیرساختی و ریشه‌ای وزارت صمت قابل‌مشاهده است

‌می‌متالز - عضو مجمع نمایندگان استان البرز با اشاره به رویکرد خوب وزارت صمت در ۸ ماهه گذشته، گفت: عملکرد وزارت صمت را باید بازمانی که تحویل دولت فعلی شد، مقایسه کنیم. رویکرد این وزارتخانه نسبت به گذشته قابل‌قبول است.

به گزارش می‌متالز، مهدی عسگری ضمن استقبال از طرح آمایش و نشست مجمع نمایندگان البرز با وزیر صمت با محوریت این طرح، گفت: وزارت صمت افق چهار ساله را برای آینده ترسیم کرده است و در این نشست به‌صورت پیش‌نویس مطرح و تبادل‌نظر صورت گرفت.

وی افزود: همچنین ظرفیت‌های اشتغال‌زایی استان البرز، طرح‌های نیمه‌تمام صنعتی که وجود دارد، اولویت‌بندی شده و اینکه چه نیاز‌های را دارد تا این اتفاق در استان رخ دهد، مطرح شد.

عسگری اظهار داشت: نکته‌ای که در این نشست به آن توجه شد، بحث نگاه چندبعدی به اشتغال و نگاه اجتماعی به موضوع تولید است، با توجه به مهاجرپذیر بودن استان البرز و اینکه خیلی از طرح‌های موجود برای رسیدن به مرحله اجرایی نیازمند نیروی کار است، نباید باعث تعریف مهاجرت شده و در موضوع اجتماعی دیده شود.

وی تأکید کرد: موضوعی که باید موردبررسی قرار گیرد زیرساخت‌های شرکت‌های صنعتی به‌ویژه تأمین آب و برق است تا در طول چهار سال آینده به بهره‌برداری رسیده و به سرمایه‌گذاری مطلوب برسیم.

عسگری بابیان اینکه تحول دولت زمان‌بر است، گفت: در خصوص تحول وزارت صمت نشانه‌هایی را می‌بینیم که به‌صورت زیرساختی و ریشه‌ای موضوعات موردبررسی قرارگرفته است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رویکرد خوب وزارت صمت در ۸ ماهه گذشته، گفت: وزارت صمت را باید بازمانی که آن را تحویل گرفته‌اند در نظر بگیریم؛ رویکرد وزارت صمت نسبت به گذشته قابل‌قبول است، اما نسبت به ایده‌آل‌های انقلاب فاصله‌داریم، ولی اگر در کار تسریع ایجاد کنند افق‌های خوبی را پیش روی خواهد داشت.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده