تاریخ: ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۸:۲۵
بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۲۵۳۷۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

محدودیتی برای تامین مالی نهضت ملی مسکن وجود ندارد

محدودیتی برای تامین مالی نهضت ملی مسکن وجود ندارد
‌می‌متالز - مدیرعامل بانک مسکن با تاکید بر این‌که هیچ محدودیتی برای تامین مالی نهضت ملی مسکن وجود ندارد، گفت: مشکل ۸۸۰۰ واحد مسکن مهر هشتگرد را حل می‌کنیم.

به گزارش می‌متالز، محمود شایان با تاکید بر این‌که هیچ محدودیت و مانعی برای تامین مالی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در کشور وجود ندارد، اظهار کرد: استان البرز دارای ۴۹ هزار واحد مسکونی مسکن مهر است که ۱۸ هزار و ۸۰۰ واحد آن، به دلیل مشکلات با پیمانکارن بلاتکلیف است.

وی با اعلام این‌که با امضای تفاهم نامه مبا شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، مشکلات مربوط به تعداد ۸۸۰۰ واحد مسکونی رفع خواهد شد، افزود: تعدادی از این واحد‌ها متعلق به مالکان واحد‌های تکمیل و تحویل شده‌ای است که تاکنون برای فروش اقساطی آن به شعب بانک مسکن مراجعه نکرده اند.

وی تاکید کرد: با توجه به الزام قانونی که در بودجه ۱۴۰۱ وجود دارد، این مالکان چنانچه تا خردادماه سال جاری برای تعیین تکلیف واحد‌های مسکن مهر خود به شعب بانک مسکن مراجعه نکنند، نرخ سود تسهیلات آن‌ها از ۴ درصد به ۱۸ درصد افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: متقاضیان پس از مراجعه به شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، به منظورفروش اقساطی، دریافت کارت اقساط و در نتیجه تعیین تکلیف واحد خود، به شعب بانک مسکن معرفی خواهند شد.

شایان همجنین با حضور در ستاد ارتباطات مردمی وزارت اقتصاد و دارایی، برگزاری میز خدمت را کاری ارزشمند برشمردو گفت: یکی از اقدامات مهم، موثر و سازنده هیات دولت در سفر‌های استانی، برگزاری میز خدمت می‌باشد که منجر به ارتباط نزدیک مردم و بدون واسطه با مسوولان می‌شود و مردم می‌توانند درخواست‌های خود را ارائه وپیگیری کنند.

وی بیان کرد:خدمت به مردم و رفع مشکلات آن در ماه مبارک رمضان بسیار با ارزش است و انجام این امر در این ماه با فضیلت، این فرصت را به ما می‌دهد که با اقدامات موثر و مفید به منظور حل و رفع مشکلات مردم ثوابی ارزشمند را برای خود به همراه داشته باشیم.

شایان در ارتباط مستقیم با مردم گفت: مردم می‌توانند برای بررسی و ثبت درخواست‌ها به میز خدمت مراجعه کرده و درخواست خود را در فرم‌های مورد نظر درج کنند. وی همچنین ادامه داد:در اقدام بعدی درخواست‌ها با ثبت در سامانه سامد به گردش می‌افتد و هم‌استانی‌ها می‌توانند به صورت حضوری در بخش‌های مختلف با حضور مدیر استانی مشکلات خود را پیگیری کنند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده