تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۳:۳۶
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۲۵۳۹۳۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سومین نهنگ بازار کریپتو «بیت کوین» خریداری کرده است

‌می‌متالز - سومین نهنگ بزرگ بازار کریپتو «بیت کوین» خریداری کرده است، این نهنگ که پس از کیف پول‌های تحت کنترل صرافی‌های ارز دیجیتال بایننس و بیتفینکس سومین نهنگ ثروتمند بازار است

به گزارش می‌متالز، سومین نهنگ بزرگ بازار کریپتو «بیت کوین» خریداری کرده است، این نهنگ که پس از کیف پول‌های تحت کنترل صرافی‌های ارز دیجیتال بایننس (Binance) و بیتفینکس (Bitfinex) سومین نهنگ ثروتمند بازار است، ابتدا ۲۸۹ بیت کوین و سپس ۲۹۵۲ بیت کوین دیگر در ۵ آوریل (۱۶ فروردین) جمع آوری کرد. ارزش مجموع این مقدار بیت کوین چیزی بیشتر از ۱۴۵ میلیون دلار است.

اقدامات این نهنگ در هفته‌های اخیر تقریباً به اندازه قیمت بیت کوین بی‌ثبات بوده است و دوره انباشت بیت کوین این هفته پس از یک سری از جریان‌های عمده خروج BTC بوده است.
از ۲۱ مارس (۱ فروردین) تا پایان مارس (۱۱ فروردین) این آدرس ۳۰۰۰ بیت کوین فروخته است و از اول آوریل تا ساعات اولیه ۵ آوریل، ۴۵۰۰ بیت کوین دیگر از کیف پول خارج شده که ارزش کل خروجی‌ها را در کمتر از سه هفته به کمی بیش از ۳۳۶ میلیون دلار رسانده است.

تحلیلگر آنچین در شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین گلس نود (Glassnode) می‌گوید که معمولاً در آوریل شاهد خرید سنگین بیت کوین هستیم.
تحلیلگر این شرکت که با نام مستعار Checkmate شناخته می‌شود، می‌گوید که هم نهنگ‌ها و هم هولدر‌های با کمتر از یک بیت کوین اکنون در حال خرید هستند.

"در این ماه قوی از نظر تاریخی شاهد خروج بیت کوین از صرافی‌ها در حدود تقریباً ۹۶۰۰۰ بیت کوین بودیم که هولدر‌ها و نهنگ‌های بزرگ پیشتاز این روند هستند.
ما هنوز باید پیگیر بازار باشیم، اما اخیراً حجم قابل توجهی از بازار خارج شده است. "

منبع: گذارنیوز

عناوین برگزیده