تاریخ: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۰۲
بازدید: ۲۰۶
کد خبر: ۲۵۴۲۷۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
گزارش اسفندماه "کگل" منتشر شد:

رشد ۶۱ درصدی درآمد "کگل" در یک سال گذشته

‌می‌متالز - میزان درآمدی که "کگل" از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه توانسته از خود بر جای بگذارد در مقایسه با دوره مشابه خود ۶۱ درصد رشد را شاهد بود.

به گزارش می‌متالز، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در ارائه آخرین صورت‌مالی خود (اسفند ۱۴۰۰) مجموع درآمد‌های عملیاتی از فروش محصولات در این دوره را برابر با ۷۷،۶۶۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

درآمد‌های ماهانه "کگل" حاصل فروش محصولات در بازار داخلی بوده و همچنین درآمد‌های تجمیعی آن از ابتدای سال مالی مبلغی بالغ‌بر ۴۷۷،۶۳۵ میلیارد ریال شناسایی شده است.

رشد ۶۱ درصدی درآمد
میزان درآمدی که این شرکت از ابتدای سال مالی تا اسفند ۱۴۰۰ شناسایی کرد از ۲ بخش بازار داخلی با ۴۶۵،۱۸۲ میلیارد ریال و بازار خارج از کشور نیز با ۱۲،۴۵۲ میلیارد ریال تشکیل شد.

درآمد‌های "کگل" تا اسفندماه ۱۴۰۰

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که "کگل" از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفند توانسته از خود بر جای بگذارد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته آن، ۶۱ درصد رشد را شاهد بود. همچنین میزان درآمد شناسایی شده از فروش محصولات بازار داخلی نزدیک به ۶۱درصد افزایش پیدا کرد.

بیشترین میزان درآمد این شرکت از فروش محصولات در بازار داخل کشور با ۶۶،۷۸۹ میلیارد ریال به‌دست‌آمده است. از طرفی درآمد ثبت شده در این بخش، با فروش محصولات «گندله ریزدانه، کنسانتره سنگ‌آهن و گندله» بود. عمده‌ترین درآمد کسب‌شده طی این دوره مربوط به «گندله» با ۵۹،۷۳۲ میلیارد ریال شناسایی شد.

رشد ۶۱ درصدی درآمد
با توجه به نمودار بالا می‌توان دریافت که بیشترین فروش "کگل" طی یک سال اخیر در اسفندماه رخ داده است.

بر اساس گزارش ارائه شده، نرخ فروش «گندله» در بازار داخلی به ازای هر تن ۳ میلیون و ۸۸۷ هزارتومان به ثبت رسیده و پس‌ازآن نیز «گندله» در بخش بازار صادراتی با ۹،۴۰۳ میلیارد ریال از درآمدزاترین محصولات "کگل" اعلام‌شده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده