تاریخ: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۵۵
بازدید: ۳۲۳
کد خبر: ۲۵۴۶۵۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
فروش تمام کالا‌هایی که با مچینگ، بیشتر فروش رفت؛

کیسه‌های "ستران" ۷۶ درصد سنگین شد

‌می‌متالز - در هفته گذشته سیمان تهران با فروش ۵۱ تن انواع سیمان توانست بیش از ۳۱ میلیارد و ۲۷ میلیون تومان درآمد بدست آورد.

به گزارش می‌متالز، سیمان تهران در هفته منتهی به ۲۶ فروردین ۱۴۰۱، اینبار توانست پسرفت هفته گذشته خود را جبران کند و در این هفته، ۷۶ درصد رشد درآمدی را به ثبت برساند.

در این هفته شاهد آن هستیم که بیش از ۱۳ میلیارد تومان از درآمد‌های سیمان تهران نسبت به هفته گذشته افزایش پیدا کرده است.

در هفته گذشته سیمان تهران با فروش ۵۱ تن انواع سیمان توانست بیش از ۳۱ میلیارد و ۲۷ میلیون تومان درآمد بدست آورد.

کیسه‌های

عرضه‌های این شرکت سیمانی که در سبد آن انواع سیمان تیپ ۲ و البته تیپ ۵ قرار داشت وارد رینگ معاملات بورس‌کالا شد و توانست تمام عرضه‌های خود را به فروش برساند؛ این شرکت با حجم تقاضایی برابر با عرضه‌ها یعنی ۶۰ هزار تنی مواجه بود.

در نگاهی به عرضه‌های این شرکت سیمانی می‌توان در ابتدا ۲۵ هزارتن عرضه سیمان تیپ ۲ را مشاهده کرد و معامله‌ای برابر با ۲۸ هزار و ۱۵۰ تن را به ثبت رساند؛ مجموع درآمدی این شرکت در این بخش به ۱۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون رسید.

سیمان تهران عرضه ۲۵ هزارتنی دیگری را در بخش سیمان تیپ ۲ با گرید ۵۰ کیلویی را در دستور کار داشت و نکته جالب آنجاست که این عرضه‌ها بخاطر فروش مچینگ شرکت با حجم ۳۱ هزارتن انجام شد تا ۱۷ میلیارد ۴۹۳ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

از سوی دیگر معامله یک هزارتنی سیمان تیپ ۵ نیز ۳۹۱ میلیاردتومان درآمد کسب کرد و ضمن آنکه سیمان تیپ ۵ با گرید ۵۰ کیلویی نیز ۲۹۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان کسب کرد.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده