تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۴۲
بازدید: ۳۱۵
کد خبر: ۲۵۳۶۵۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
نیمی از عرضه‌ها به فروش رسید؛

هفته‌ای توام با سقوط درآمد کیسه‌های "ستران"

‌می‌متالز - در این هفته شاهد آن هستیم که بیش از ۱۲،۸ میلیارد تومان از درآمد‌های سیمان تهران نسبت به هفته گذشته کاسته شده است.

به گزارش می‌متالز، سیمان تهران در هفته منتهی به ۱۹ فروردین ۱۴۰۱، با یک شوک درآمدی همراه بود و پس از یک سقف رکوردشکنی مسیر نزولی را کماکان ادامه داده تا این هفته نیز با بیش از ۴۲ درصد کاهش درآمد همراه باشد.

در این هفته شاهد آن هستیم که بیش از ۱۲،۸ میلیارد تومان از درآمد‌های سیمان تهران نسبت به هفته گذشته کاسته شده است.

در هفته گذشته سیمان تهران با فروش ۳۵ تن انواع سیمان توانست بیش از ۱۷ میلیارد و ۶۶۲ میلیون تومان درآمد بدست آورد.

هفته‌ای توام با سقوط درآمد کیسه‌های
عرضه‌های این شرکت سیمانی که در سبد آن انواع سیمان تیپ ۲ و البته تیپ ۵ قرار داشت وارد رینگ معاملات بورس‌کالا شد و توانست تمام عرضه‌های خود را به فروش برساند؛ این شرکت با حجم تقاضایی برابر با عرضه‌ها یعنی ۶۰ هزار تنی مواجه بود.

در نگاهی به عرضه‌های این شرکت سیمانی می‌توان در ابتدا ۳۰ هزارتن عرضه سیمان تیپ ۲ را مشاهده کرد و معامله‌ای برابر با ۱۹ هزار و ۷۷۵ تن را به ثبت رساند؛ مجموع درآمدی این شرکت در این بخش به ۹ میلیارد و ۲۷ میلیون رسید.

سیمان تهران عرضه ۳۰ هزارتنی دیگری را در بخش سیمان تیپ ۲ با گرید ۵۰ کیلویی را در دستور کار داشت و نکته جالب آنجاست که این عرضه‌ها نیز کامل به فروش نرسید و تنها ۱۵ هزارتن از این عرضه‌ها فروخته شد تا ۸ میلیارد ۶۳۴ میلیون تومان درآمد کسب کرد.

لازم به ذکر است که نرخ فروش این نوع سیمان به نسبت هفته گذشته بدون تغییر ماند.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده