تاریخ: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۰۰
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۲۵۴۶۹۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد ۸۶ هزار واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال

‌می‌متالز - شاخص بورس از ابتدای امسال تا کنون طی ۱۴روز معاملاتی، با ثبت ۸۶هزار و ۸۷۸واحد افزایش، معادل ۶.۳۵ درصد رشد کرده است.

به گزارش می‌متالز، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۶۲ میلیارد و ۸۲۸ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۸۱۸ هزار و ۱۵۷ میلیارد ریال در بیش از ۷ میلیون و ۶۴۹ هزار و ۶۴۶ دفعه طی ۱۴ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۱ میلیارد و ۳۳۶ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۱۹۲ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۴ روز، در مجموع تا پایان هفته گذشته با ۸۶ هزار و ۸۷۸ واحد افزایش، معادل ۶.۳۵ درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۴۵۴ هزار و ۱۲۸ واحد رسیده است. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۳۴ هزار و ۷۰۲ واحد افزیش، معادل ۹.۹۶ درصد رشد کرده و رقم ۳۸۲ هزار و ۹۷۰ واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۶۶ هزار و ۳۶۷ واحد افزایش در این مدت به رقم ۱۱۳۰ هزار و ۴۷۷ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۶۶ هزار و ۴۸۸ واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۷۲۵ هزار و ۹۱۷ واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۶.۲۴ درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۶.۵ درصد افزایش همراه شده‌اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده