تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۰۲
بازدید: ۱۸۱
کد خبر: ۲۵۴۸۵۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مرادی تاکید کرد:

توسعه اشتغال هرمزگان با ارتقا ظرفیت تولید سیمان

‌می‌متالز - نماینده مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی، حاجی آباد و خمیر در مجلس، گفت: افزایش ظرفیت تولید سیمان هرمزگان به منزله ایجاد اشتغال بیشتر است که می‌تواند بخشی از نیاز بازارکار هرمزگان را پوشش دهد.

به گزارش می‌متالز، احمد مرادی در تشریح نشست مشترک با موضوع طرح توسعه سیمان_هرمزگان به ظرفیت روزانه سه هزار تن، گفت: نشست مشترک با موضوع طرح توسعه سیمان_هرمزگان به ظرفیت روزانه سه هزار تن با حضور استاندار هرمزگان، مدیرعامل هلدینگ سرمایه گذاری سیمان، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و مدیرعامل شرکت سیمان هرمزگان برگزار شد.

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان نیز در این نشست، نحوه تعامل ایجاد شده بین بخش‌های مختلف مدیریتی و کارکنان مجموعه سیمان هرمزگان را از جمله اقدامات مؤثر مدیرعامل این مجموعه برای ایجاد وحدت رویه بین تمامی بخش‌ها و عاملی برای پیشبرد مطلوب مسائل جاری این شرکت برشمرد و افزود: افزایش ظرفیت تولید سیمان هرمزگان به منزله ایجاد اشتغال بیشتر است که می‌تواند بخشی از نیاز بازارکار هرمزگان را پوشش دهد.

مرادی یادآورشد: به منظور راه اندازی و عملیاتی شدن طرح توسعه سیمان هرمزگان، در کنار بهره گیری از توان بخش اجرایی، از ظرفیت‌های ملی نیز بهره خواهیم برد.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده