تاریخ: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۲۹
بازدید: ۸۵۱
کد خبر: ۲۵۵۲۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دو ابربدهکار بانکی عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران + اسناد

‌می‌متالز - اگرچه مسئله ابربدهکار بانکی موضوع تازه‌ای در اقتصاد کشور نیست و بنا به گفته وزیر اقتصاد برخی از وزارتخانه‌ها هم در جمع ابربدهکاران بانکی دیده می‌شوند، اما با توجه به حواشی اخیر پیرامون اتاق بازرگانی ایران مشخص می‌شود به جز موضوعاتی که درباره روند گردش مالی در آن مطرح است حالا باید موضوعی دیگر را به آن اضافه کرد.

به گزارش می‌متالز، در لیست ابربدهکاران بانک توسعه صادرات اسامی نام آشنایی مانند رستمی صفا و عباس ایروانی مشاهده می‌شود. اما در این میان نام دو شرکت دیگر نیز هست که بررسی‌ها مشخص می‌کند عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران هستند.

دو ابربدهکار بانکی عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران + اسناد


شرکت کیسون در حال حاضر محمدرضا انصاری، علی‌محمد کامران‌کیایی، حسین کمره، رضا سعیدکار و بهزاد حاجی‌شیرمحمدی را به عنوان اعضای هیات مدیره خود می‌بیند که محمدرضا انصاری نایب‌رئیس سوم اتاق است.

مدیرعامل شرکت دیداس یعنی محمد امیرزاده نیز در حال حاضر عضو نائب رئیس چهارم اتاق بازرگانی ایران است که در لیست ابربدهکاران بانک توسعه صادرات دیده می‌شود.

دو ابربدهکار بانکی عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران + اسناد

آنطور که مشخص است در روز‌های آینده و با توجه به حرف و حدیث‌ها پیرامون یکی از مهمترین ارکان اقتصادی کشور اخبار پرحاشیه‌ای را از آن خواهیم شنید.

منبع: رصد روز 

عناوین برگزیده