تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۲۰
بازدید: ۹۵
کد خبر: ۲۵۵۴۱۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
پورحیدری در دیدار با نماینده مردم آستارا:

نظارت اثربخش بر صنوف و معادن شهرستان آستارا در دستور کار است

‌می‌متالز - مدیر کل صمت گیلان در دیدار با غلامرضا مرحبا، نماینده مردم آستارا عنوان کرد: بندرآستارا یک ظرفیت مهم اقتصادی است، لذا نظارت اثربخش بر صنوف با هدف تقویت بازار ساحلی و فعالیت معادن در دستور کار قرار دارد.

به گزارش می‌متالز، تیمور پورحیدری از برنامه‌ها و روند ساماندهی بازار، معادن و رسیدگی به مشکلات صنایع سخن گفت و عنوان کرد: هرچند به واسطه قانون انتزاع بسیاری از امور تنظیم و تامین بازار محصولات کشاورزی و فرآورده‌های دامی و غذایی به سازمان جهاد کشاورزی واگذار شده است، ولی ما همچنان دوشادوش آن‌ها در میدان نظارت هستیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان به برگزاری طرح‌های نظارتی میدانی گسترده این اداره کل در ایام نوروز اشاره کردو اظهار داشت: با توجه به گردشگرپذیری شهر بندری آستارا؛ دسترسی، فراوانی و نظارت بر اقلام پرمصرف در این ایام در اولویت بود.

همچنین در این دیدار؛ نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس با بیان اینکه ۵۰ درصد اقتصاد و اشتغال شهرستان آستارا بر پایه بازار می‌باشد، عنوان کرد: تقویت بازار ساحلی و نحوه نظارت بر آن با توجه به بندری بودن شهرستان آستارا بسیار حائز اهمیت است.

غلامرضا مرحبا، اظهار داشت: نظارت مستمر، تعامل و هماهنگی دستگاه‌های نظارتی بر سطح بازار را در جهت حفظ قدرت خرید شهروندان اثربخش خواهد بود.

وی همچنین افزود: فعال سازی و رسیدگی به وضعیت معادن آستارا در راستای کاهش هزینه‌های ساخت و ساز و عمران و آبادانی شهرستان آستارا مد نظر قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده