تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۱۵
بازدید: ۱۳۵
کد خبر: ۲۵۵۷۷۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
با حضور رئیس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی اصفهان انجام شد:

تقدیر از اقدامات و حمایت‌های گمرکات استان هرمزگان

‌می‌متالز - در بازدید رئیس کمیسیون تجارت، خدمات و ارتباطات و مدیران واحد‌های خدمات به اعضاء و پژوهش و بررسی‌های اقتصادی و مسئول میز گمرکی اتاق بازرگانی اصفهان از امکانات و تسهیلات گمرک شهید رجایی، از زحمات و حمایت‌های گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی از فعالان اقتصادی استان اصفهان، تقدیر شد.

به گزارش می‌متالز، احمد پزنده رئیس کمیسیون تجارت، خدمات و ارتباطات اتاق بازرگانی اصفهان در این دیدار با تشریح اقدامات و دستاورد‌های پارلمان بخش خصوصی اصفهان در دوره نهم، تحقق جهش تولید، اشتغال آفرینی و همچنین ایجاد رشد اقتصادی وبهبود وضع معیشتی شهروندان را منوط به تعامل بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی اقتصادی با فعالان اقتصادی بخش خصوصی به عنوان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی پیش رو و همچنین بهبود محیط کسب و کار کشور دانست.

وی با تقدیر از حمایت‌های گمرکات استان هرمزگان در حل مشکلات گمرکی فعالان اقتصادی تصریح کرد: رفع بیش از ۸۵ درصد از مشکلات گمرکی فعالان اقتصادی مرتبط با گمرک شهید رجایی که به میز گمرکی اتاق بازرگانی اصفهان در یکسال گذشته ارجاع شده است، یکی از اقدامات ارزشمند و قابل تقدیر مدیرکل گمرک شهید رجایی در حمایت از تولید و اشتغال استان اصفهان بوده است.
پزنده در ادامه خواستار همکاری و هماهنگی بیشتر میان وزارت صمت، بانک مرکزی و گمرک جمهوری اسلامی

در رفع مشکلات گمرکی فعالان اقتصادی به ویژه مشکلات کسر تخلیه و رفع تعهدات ارزی شد.

ابوالفضل اکبرپور، گمرکات استان هرمزگان و مدیرکل گمرک شهید رجایی نیز در این دیدار با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد از حجم تشریفات و درآمد گمرکی کشور متعلق به هرمزگان است تصریح کرد: گمرکات استان هرمزگان و به ویژه گمرک شهید رجایی از گمرک‌های پیشرو در کشور بوده که حمایت از فعالان اقتصادی و همچنین تحقق مانع زدایی از تولید و کمک به اشتغال آفرینی را در دستور کار خود قرار داده است.

در پایان این دیدار از اقدامات و حمایت‌های گمرکات استان هرمزگان از فعالان اقتصادی اصفهان تقدیر و از امکانات گمرک شهید رجایی بازدید شد.

منبع: اتاق بازرگانی

عناوین برگزیده