تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۲۵
بازدید: ۱۲۷
کد خبر: ۲۵۵۷۸۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

چرخش چرخ تولید در ۳۹ واحد صنعتی زنجان

‌می‌متالز - معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در سال گذشته شاهد احیای ۳۹ واحد تعطیل شده در استان بودیم.

به گزارش می‌متالز، علی کلانتری اظهار کرد: در سال گذشته شاهد احیای ۳۹ واحد تعطیل شده در استان بودیم که زمینه اشتغال ۷۱۴ نفر در استان فراهم شد که برای راه‌اندازی این واحد‌ها ۴۳۴ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری انجام شده است.

وی با اشاره به طرح‌های مهم در دست اجرا در استان، افزود: ۹ طرح مهم در دست اجرا در استان با سرمایه‌گذاری ۲۲۸۵ میلیارد ریال وجود دارد که دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد است.

این مسئول با اشاره به اشتغال واحد‌های در دست اجرا، افزود: با راه‌اندازی این واحد‌ها زمینه اشتغال ۲۶۲۶ نفر در بخش صنعت استان فراهم می‌شود.

فغفوری تصریح کرد: تولیدات این واحد‌ها شامل مواد شوینده، فولاد، کاغذ، پرمنگنات پتاسیم، مالت و نخ و پارچه است که پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی این واحد‌ها باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خاطرنشان کرد: استقرار و راه‌اندازی طرح‌هایی که در جهت تکمیل زنجیره‌های تولید است، از جمله طرح‌ها و واحد‌های نساجی، طرح‌های صنایع معدنی و صنایع شوینده و مشارکت در پروژه‌های رصد کالا، قیمت‌گذاری در بخش واحد‌های تولیدکننده را از جمله مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در بخش صنعت استان در سال گذشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده