تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۴۶
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۲۵۵۷۹۷
گودرزی در تذکر شفاهی خواستار شد:

تسریع در آغاز عملیات اجرای پروژه راه‌آهن دورود- بروجرد

‌می‌متالز - نماینده مردم بروجرد در مجلس از وزیر راه و شهرسازی خواست تا تکمیل ورزشگاه ولایت، کمربندی جدید و چهار خطه‌ها و آسفالت راه‌های اصلی بروجرد اقدام کند.

به گزارش می‌متالز، عباس گودرزی در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: این وزارتخانه آئین‌نامه رتبه‌بندی فرهنگیان را حتما بررسی کرده و دقت نظر لازم را داشته باشد ضمن اینکه مجددا آن را بررسی کند.

گودرزی در تذکر به وزیر بهداشت یادآور شد: صدور مجوز رشته اتاق عمل که دستور آن را ۲ بار از وزیر کنونی و وزیر اسبق این وزارتخانه گرفتیم امری ضروری است، همچنین صدور مجوز احداث دانشکده و دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بروجرد یکی از مطالبات اصلی، مهم و دیرینه مردم حوزه انتخابیه‌ام است، همچنین باید در اختصاص یک دستگاه سی‌تی‌اسکن و تجهیزات PIC تعجیل کنید.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکر به وزیر راه و شهرسازی، تاکید کرد: در خصوص تسریع در آغاز عملیات اجرای پروژه راه‌آهن دورود، بروجرد، ملایر همه مقدمات فراهم است و نیاز به اراده و اقدام از سوی وزیر دارد. همچنین در ارتباط با کمربندی جدید و تکمیل ورزشگاه ولایت که جزو مصوبات سفر رئیس جمهور به این منطقه بود و چهار خطه‌ها و آسفالت راه‌های اصلی از جمله راه آهن بروجرد- اراک تسریع شود، در این جا لازم است وزیر به همراه آقای قاسمی یک‌بار از این مسیر عبور کنند تا بدانند مردم این منطقه چه می‌کشند.

منبع: پایگاه خبری یافته

عناوین برگزیده