تاریخ: ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۳۵
بازدید: ۲۷۷
کد خبر: ۲۶۲۹۸۷
گودرزی در تذکر شفاهی:

ضرورت تسریع در عملیات اجرایی پروژه راه آهن بروجرد- ملایر به عنوان یکی از مطالبات دیرینه مردم بروجرد

‌می‌متالز - نماینده مردم بروجرد در مجلس خواستار تسریع در عملیات اجرایی پروژه راه آهن بروجرد- ملایر به عنوان یکی از مطالبات دیرینه مردم بروجرد شد.

به گزارش می‌متالز، عباس گودرزی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۵ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: پروژه راه آهن بروجرد- ملایر در سال ۹۷ مصوبه کمیسیون ماده ۲۳ را گرفت و همچنین در سال ۹۸ یعنی سال پایانی مجلس دهم دارای ردیف ملی در قانون بودجه ۹۹ شد و در ادامه طی ۲ سال اخیر در مجلس یازدهم و پیرو پیگیری‌های قبلی و اقدامات انجام شده در مجلس با مساعدت مدیران اجرایی، مطالعات تکمیل، پیمانکار انتخاب و اکنون عملیات اجرایی آغاز شده است، بنابراین امیدواریم براساس هماهنگی‌های صورت گرفته و اقدامات انجام شده شاهد پرداخت حقوق کشاورزان، مالکان منطقه و تسریع در عملیات اجرایی این پروژه به عنوان یکی از مطالبات مهم و دیرینه مردم شهرستان بروجرد باشیم. در این رابطه از تلاش‌های مجموعه وزارت راه و شهرسازی و همچنین همکاری مردم منطقه تشکر می‌کنیم.

وی افزود: همچنین بابت تصویب محدوده موضوع فعالیت و سازمان منطقه ویژه اقتصادی شهرستان بروجرد در دومین نشست شورای عالی مناطق آزاد ویژه اقتصادی کشور به ریاست معاون اول رئیس جمهور تشکر می‌کنیم و امیدواریم وزیر صمت در دیوارکشی و احداث ساختمان گمرک و مابقی متعلقات تسریع کند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده