تاریخ: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۵۴
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۲۵۶۳۹۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

آغاز فصل شیرین برای فولاد مبارکه

‌می‌متالز - یکی از صنایع مولد، صنعت فولادسازی است. این صنعت به عنوان صنعت مادر، یکی از شاخص‌های اصلی توسعه یافتگی کشور‌ها و جوامع به شمار می‌آید؛ بنابراین چنین صنعتی که تعطیل ناپذیر است و کارکنان و مدیران آن شبانه روزی بدون یک روز تعطیل فعالیت می‌کنند و باعث ایجاد تولید، اشتغال می‌شوند؛ باید الگو تمامی صنایع باشند.

به گزارش می‌متالز، مرتضی بلوکی، کارشناس رسانه؛ خوشبختانه در این راستا در شروع سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» جهادگران جبهه صنعت و خودکفایی گروه فولاد مبارکه بیکار ننشسته و در ایام تعطیلات نوروزی رکورد پی در پی را به ارمغان آوردند. کارکنان تلاشگر فولاد مبارکه در لبیک به مقام معظم رهبری و در ایام عید موفق به ثبت رکورد‌های بسیاری شدند. با ثبت رکورد‌ها در ابتدای سال جاری، گام بلندی در افزایش تولید فولاد کشور برداشته شد و رکورد‌های ثبت‌شده پیام‌آور افزایش تولید با استفاده از ظرفیت‌های موجود در شرکت است. فولاد مبارکه با تلاش برای ثبت رکورد‌های جدید در تولید نشان داد که می‌شود با افزایش بهره‌وری، حتی بدون سرمایه‌گذاری مضاعف، ظرفیت تولید را افزایش داد و کشور را از واردات محصولات بی‌نیاز کرد.

رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی، سال ۱۴۰۱ را «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» عنوان کردند. قطعا شعار سال نباید فقط در بنر‌ها و سربرگ‌ها نوشته شود بلکه باید در باور‌ها بیاید و عملا همه در این مورد تلاش مضاعف کنند تا مطالبات معظم له در بحث تولید و اشتغال‌آفرینی اجرایی شود. در حال حاضر مشکل اصلی فولادسازان کمبود انرژی در فصل گرم و سرد سال است که باعث کاهش تولید شده است. این موانع تنها با شعار حل نخواهد شد؛ بلکه مسئولان باید راه حلی درست برای آن پیدا کنند تا در سالی که مزین به «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» است، علاوه بر ایجاد اشتغال، تولید نیز افزایش پیدا کند. قطعا افزایش تولید باعث افزایش سودآوری برای شرکت و سهامداران خواهد شد.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

عناوین برگزیده