تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۴۵
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۲۵۶۶۷۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

مشکلات معدن سرب و روی گیچرکوه بهاباد با حضور مدیرکل تعاون استان یزد بررسی شد

‌می‌متالز - مدیرکل تعاون، کارورفاه اجتماعی استان یزد روز چهارشنبه در سفر به بهاباد با حضور در معدن سرب و روی گیچرکوه این شهرستان، ضمن بازدید از عمق ۱۲۰ متری این معدن درجمع کارگران و کارکنان حضوریافت و مسائل ومشکلات آنان را مورد بررسی قرارداد.

به گزارش می‌متالز، محمدرضا فلاحتی دراین سفر ضمن بازدید از قسمت‌های مختلف این معدن مشکلات و مسائل پیش رو آن را در زمینه برق رسانی، مشکلات رفاهی، ایمنی و حقوقی کارگران را بررسی کرد و در این خصوص اظهار داشت: با هماهنگی و تلاش همه مسئولان شهرستان و کمک مدیران استان برای رفع مشکلات این بخش معدنی اقدام می‌شود.

وی همچنین باتبریک هفته کاروکارگر و قدردانی اززحمات و تلاش‌های جهادگونه کارگران معدن گیچرکوه بهاباد در عمق ۱۲۰ متری زمین اظهارداشت: چرخ‌های اقتصاد جامعه جامعه به دستان توانمند کارگران به چرخش در می‌آید و این قشر پایه و اساس توسعه کشور هستند.

فلاحتی تامین بیمه کارگری و معیشت را از ضروری‌ترین نیاز‌ها واولویت‌های اداره کار دانست و افزود: پیگیری مشکلات کارگران مورد غفلت قرار نمی‌گیرد و رسیدگی به موقع به مسائل و مشکلات آنان رسالت همه مدیران دستگاه‌های اجرایی است.

در پایان این بازدید به مناسبت هفته کاروکارگر از کارگران زحمت کش و پر تلاش معدن گیچرکوه بهاباد تجلیل به عمل آمد.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباددرفاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قراردارد.

منبع: خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) یزد

عناوین برگزیده