تاریخ: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۵۲
بازدید: ۳۱۳
کد خبر: ۲۵۶۸۰۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
برای ایجاد درآمد پایدار؛

پروژه کلان اقتصادی در شهرداری رفسنجان کلید خورد

‌می‌متالز - شهردار رفسنجان گفت: پروژه اقتصاد محور شهرداری با اعتبار ۲۵۰ میلیارد تومان با مشارکت صندوق بازنشستگی شرکت مس و با همکاری مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در حال راه‌اندازی و خرید تجهیزات و ماشین‌آلات است.

به گزارش می‌متالز، مهندس مجید کهنوجی ۷ اردیبهشت در ضیافت افطاری شهرداری برای پرسنل خود اظهار کرد: با همکاری پرسنل زحمت‌کش و خدوم، عملکرد شهرداری در همه حوزه‌ها جهش داشته که این امر مرهون زحمات و همکاری پرسنل بوده که رضایت مردمی را نیز به دنبال داشته است.

وی همدلی و همکاری را موجب ارائه خدمات مطلوب به مردم دانست و گفت: وظیفه شهرداری و مدیریت شهری ایجاد رضایتمندی در میان آحاد مردم شهر است که باید از طریق پاسخگویی بیشتر مدیران و گسترش ارتباطات مردمی تقویت شود.

مهندس کهنوجی خاطرنشان کرد: طبق گزارش‌های مالی، در شش ماهه اخیر با کاهش آمار تفکیک اراضی، درآمد جذب شده به اندازه مدت مشابه سال قبل بوده و میزان تحقق بودجه در شهرداری‌های منطقه یک و دو به ترتیب ۹۰ و ۸۵ درصد بوده است.

شهردار رفسنجان در بخش دیگری از سخنان خود از ارتقاء امکانات رفاهی برای پرسنل شهرداری و ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری خبر داد و گفت: این مهم با موافقت شورای اسلامی شهر در حال اجراست؛ نگاه شهرداری در دوره جدید تدوین برنامه‌های بلندمدت است تا در دوره‌های آتی نیز ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده