تاریخ: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۱۵
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۲۵۶۸۱۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

تجلیل فرماندار گالیکش از کارگران کارخانه سیمان پیوند گلستان

‌می‌متالز - به مناسبت روز جهانی کار و کارگر فرماندارشهرستان گالیکش از کارگران کارخانه سیمان پیوند گلستان تجلیل کرد.

به گزارش می‌متالز، علی جوان ضمن تبریک هفته کار و کارگر از مجموعه مدیریتی، پرسنل فنی و جمعیت کارگری کارخانه سیمان پیوند قدردانی نمود و اظهار کرد: حرکت چرخه تولید، صنعت و اقتصاد کشور در گرو تلاش و کوشش قشر زحمتکش کارگران است؛ لذا نقش کارگران در رشد و توسعه جامعه یک امر بدیهی و اثبات شده است و از این رو باید همیشه قدردان جامعه کارگری در سرتاسر میهن عزیزمان باشیم.

وی افزود: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری به نام "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" نام‌گذاری شده است، نقش کارگران شریف جامعه نیز در تحقق شعار سال بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است.

وی بیان کرد: امیدواریم با بهبود وضعیت اشتغال و جذب سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف شهرستان شاهد رونق تولید و ارتقاء سطح درآمد مردم بویژه قشر کارگری باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد دلبری امام جمعه گالیکش نیز در این مراسم با تبریک هفته کار و کارگر گفت: مقام کارگر در اسلام بسیار رفیع و محترم است چرا که پیامبر اکرم (ص) خود کارگری می‌نموده‌اند و ایشان بجز بوسه بر دستان حضرت فاطمه (س) تنها بر دستان کارگر بوسه زده است.

در پایان این مراسم از کارگران نمونه و منتخب کارخانه سیمان پیوند گلستان توسط فرماندار، امام جمعه، دادستان و دیگر مسوولین شهرستان با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل بعمل آمد.

منبع: خبرگزاری کار ایران (ایلنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده