تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۳۶
بازدید: ۱۸۷
کد خبر: ۲۵۶۹۷۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

ثبت نام ۶۰۰ هزار نفر برای خرید ۱۷ هزار خودرو

‌می‌متالز - براساس اعلام شرکت ایران خودرو، اسامی برندگان در طرح آتی عصر امروز اطلاع رسانی خواهد شد، اما اسامی برندگان در طرح مادران سه الی چهار روز آینده پس از استعلام مشخص خواهند شد.

به گزارش می‌متالز، مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش آتی محصولات ایران خودرو امروز شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار شد. مشخصات متقاضیان منتخب این طرح از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد.

آغاز طرح جدید پیش‌فروش ۴ محصول ایران‌خودرو + جدول

منتخبان به مدت سه روز مهلت خواهند داشت تا به واریز، مبلغ پیش پرداخت براساس بخشنامه اقدام کنند و در صورت واریز نکردن وجه نفرات فهرست ذخیره، جایگزین خواهند شد.

در مراسم امروز ظرفیت محصولات ایران خودرو برای ۴ خودرو ۹ هزارو ۲۵۰ دستگاه بود که ۶۲۸ هزار و ۵۱۹ نفر در این طرح شرکت کرده بودند.

در محصول دناپلاس توربو اتوماتیک ۱۶۶ هزار و ۳۶۲ نفر برای ظرفیت ۳ هزار و ۶۵۰ دستگاهی و برای محصول دنا توربو دستی ۱۵۱ هزار و ۴۴۹ نفر برای ظرفیت ۱۳۵۰ دستگاهی اقدام به ثبت نام کرده بودند.

همچنین برای محصول تارا دستی نیز ۱۷۹ هزار و ۹۴۶ نفر برای خرید دو هزار و ۴۰۰ دستگاه خودرو و برای محصول تارا اتوماتیک ۱۳۰ هزار و ۷۶۲ نفر برای ظرفیت ۱۸۵۰ دستگاهی اقدام به شرکت در طرح فروش آتی محصولات ایران خودرو کرده بودند.

در طرح مادران نیز برای ۴ محصول ایران خودرو ۱۷ هزار و ۱۴۵ نفر برای خرید ۹ هزار و ۲۵۰ دستگاه خودرو اقدام به ثبت نام کرده بودند.

براساس اعلام شرکت ایران خودرو، اسامی برندگان در طرح اتی عصر امروز اطلاع رسانی خواهد شد، اما اسامی برندگان در طرح مادران سه الی چهار روز اینده پس از استعلام مشخص خواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده