تاریخ: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۱۳
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۲۵۷۱۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی هفته جاری در کمیسیون اقتصادی؛

اعضای هیات تحقیق و تفحص از عملکرد ۱۰ساله اتاق بازرگانی انتخاب می‌شوند

‌می‌متالز - در نشست هفته جاری کمیسیون اقتصادی اعضای هیات تحقیق و تفحص از عملکرد ۱۰ساله اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران انتخاب می‌شوند.

به گزارش می‌متالز، براساس دستورکار هفته آینده کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اعضای این کمیسیون در نشست روز (شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) ضمن ادامه بررسی طرح مسوولیت، اهداف، ساختار و وظایف بانک مرکزی اعضای هیات‌های تحقیق و تفحص از عملکرد ۱۰ ساله اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و تحقیق و تفحص از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و شرکت کفش ملی ایران را تعیین می‌کنند.

بر اساس این گزارش در ادامه نشست روز (شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) کمیسیون اقتصادی یک نفر از اعضای این کمیسیون به عنوان ناظر در کارگروه مدیریت تبعات احتمالی انتشار اوراق مالی – اسلامی در بازار سرمایه و یکی دیگر از اعضا جهت حضور در جلسات هیات ماده واحده قانون هزینه قطعی منظور نمودن اعتبار خرید وسایل حفاظتی جزیره خارک انتخاب می‌شوند.

لازم به ذکر است اعضای کمیسیون اقتصادی در روز (شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) به منظور بررسی وضعیت منابع ناشی از فعالیت‌های اقتصادی و نیز آخرین وضعیت منابع و مصارف بودجه‌ای با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونین وی نشستی را برگزار می‌کنند.

منبع: خبرگزاری مجلس شورای اسلامی (خانه ملت)

عناوین برگزیده