تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۵۸
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۲۵۷۲۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گلستان فعال شد

‌می‌متالز - قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه استان گلستان فعال شد.

به گزارش می‌متالز، در اجرای برنامه‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز اولین جلسه "قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سطح عرضه استان گلستان" با حضور جناب آقای سیدعلی مهاجر معاون محترم سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و جانشین رئیس کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان، دبیر کمیسیون و سایر اعضای مرتبط برگزار گردید.

یکایک اعضا ضمن ارائه اقدامات انجام شده در حوزه مبارزه با قاچاق کالا در سطح عرضه در گروه کالای لوازم یدکی خودرو شامل باتری ماشین و کمک فنر ماشین و ارائه برنامه‌های آتی، تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ و مصوب گردید.

معاون استاندار و جانشین رئیس کمیسیون استان اظهار کرد: تمامی کالا‌های مشمول طرح باید مطابق بند ۳ دستورالعمل اجرایی ثبت شناسنامه، اخذ و نصب شناسه کالا داشته باشند.

وی افزود: در مرحله اول طرح چهارگانه برخورد و جمع آوری گروه کالای پوشاک، لوازم خانگی، محصولات دخانی و کالا‌های سلامت محور اجرا و عملی می‌شود.

سیدعلی مهاجر خاطرنشان کرد: در مرحله دوم لوازم یدکی فنر ماشین و باتری ماشین در دستور کار می‌باشد.

وی بیان کرد: طی این جلسه مقرر شد، آموزش و آگاهی‌های لازم به تولید کنندگان و پخش کنندگان محصولات لوازم یدکی صورت گیردو گشت مشترک در سطح بازار اجرا شود و نتایج آن از طیق صدا و سیما منعکس گردد.

منبع: گلستان ما 

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده