تاریخ: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۵۴
بازدید: ۲۵۹
کد خبر: ۲۵۷۷۱۳
سرویس خبر : آهن و فولاد
درآمد "ذوب" به ۳۱ میلیارد ریال رسید:

فروش ۱۰۳ هزار تنی "ذوب" در خارج از کشور

‌می‌متالز - بیشترین مقدار فروش "ذوب" به «شمش کالایی» با ۵۹،۲۳۸ تن در بازار صادراتی تعلق گرفت که نسبت به فروردین سال گذشته شاهد ۲۱ درصد افزایش فروش بود.

به گزارش می‌متالز، درآمد ماهانه شرکت ذوب‌آهن اصفهان در گزارش فعالیت فروردین‌ماه ۱۴۰۱ از فروش محصولات خود مبلغی را بالغ‌بر ۳۰،۶۹۰ میلیارد ریال ارائه داد. همچنین درآمد تجمیعی این شرکت به همین میزان اعلام‌شده، چراکه "ذوب" در اولین ماه از سال مالی خود قرار گرفته است.

فروش ۱۰۳ هزار تنی
طبق گزارش منتشرشده در کدال، درآمدی که "ذوب" توانست به ثبت برساند، مربوط به فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بود که بیشترین درآمد شناسایی‌شده آن متعلق به بازار داخلی با ۱۵،۸۰۵ میلیارد ریال بود. همچنین درآمد حاصل از فروش محصولات در بازار صادراتی به ۱۴،۸۸ میلیارد ریال رسید.

درآمد ماهانه ذوب‌آهن اصفهان

بر اساس این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، درآمدی که شرکت در فروردین سال ۱۴۰۱ از فروش محصولات شناسایی کرد، در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته خود شاهد ۳۳ درصد افزایش درآمد بود.

فروش ۱۰۳ هزار تنی
طبق گزارش صورت گرفته، بیشترین درآمد این شرکت فولادی در فروردین‌ماه به «شمش کالایی» در بازار صادراتی تعلق گرفت که مقدار درآمد حاصل شده از آن برابر با ۸،۷۶۷ میلیارد ریال شناسایی شد. نرخ فروش این محصول نیز ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزارتومان درازای هر تن به ثبت رسیده است.

میزان فروش محصولات "ذوب" تا فروردین ۱۴۰۱

مقدار فروش محصولات ذوب‌آهن اصفهان ۲۰۲،۴۲۷ تن اعلام شد که ۱۰۲،۸۹۱ تن از محصولات در بازار صادراتی و سایر آن به مقدار ۹۹،۵۳۶ تن نیز در بازار داخلی به فروش رسیده است.

فروش ۱۰۳ هزار تنی
در این راستا می‌توان گفت مقدار فروش محصولات ذوب‌آهن نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴۴،۲۱۴ تن رشد پیداکرده و درواقع این شرکت توانسته ۲۸ درصد افزایش را تجربه کند. درنهایت این روند افزایشی می‌تواند نتایج خوبی را برای سهامداران شرکت به‌خصوص در برگزاری مجامع داشته باشد.

همچنین بیشترین مقدار فروش "ذوب" به «شمش کالایی» با ۵۹،۲۳۸ تن در بازار صادراتی تعلق گرفت که نسبت به فروردین سال گذشته شاهد ۲۱ درصد افزایش فروش بود. در رتبه بعدی پرفروش‌ترین‌های این شرکت «تیرآهن (داخلی)» با ۴۶،۳۵۳ تن قرارگرفته که در داخل کشور به ازای هر تن ۱۴ میلیون و ۴۰۲ هزارتومان به فروش رفته است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده