تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۱۳
بازدید: ۳۴۹
کد خبر: ۲۵۸۰۸۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

دومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه کشف قیمت شد

‌می‌متالز - تعداد ۴۴۴ میلیون سهم معادل ۱۰ درصد سهام شرکت حمل و نقل ترکیبی گهر ترابر سیرجان دیروز (سه‌شنبه) با نماد معاملاتی "حگهر" در فرابورس ایران عرضه اولیه و هر سهم این شرکت ۵۹۴۳ ریال کشف قیمت شد.

به گزارش می‌متالز، تعداد ۴۴۴ میلیون سهم شرکت حمل و نقل ترکیبی گهر ترابر سیرجان معادل ۱۰ درصد سهام این شرکت، دیروز (سه‌شنبه) به‌عنوان دومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد معاملاتی "حگهر" در فرابورس ایران عرضه و هر سهم این شرکت ۵۹۴۳ ریال کشف قیمت شد.

این میزان سهام در قیمت مبنا (کف قیمت) ۵۴۵۰ ریال برای هر سهم و حداکثر سهمیه ۴۴ میلیون و ۴۰۰ هزار سهمی به سرمایه گذاران واجد شرایط به روش حراج در بازار اول معاملات فرابورس عرضه شد. مشاور عرضه هم کارگزاری بانک سپه و متعهد خرید تامین سرمایه امید است.

در این عرضه که با ۴۴۴ میلیون سهم "حگهر" و قیمت مبنای ۵۴۵ تومانی هر سهم در بازار اول معاملات فرابورس انجام شد، سهمیه سرمایه گذاران واجد شرایط حداکثر ۴۴.۴ میلیون سهم بود که متوسط موزون قیمت معاملات ۵۹۴۳ ریال اعلام و با وجود ۱۲۸ صندوق متقاضی، ۲۶ صندوق قادر به خرید این سهم شدند.

شایان ذکر است ۵۰ درصد از سهام خریداری شده در روز عرضه اولیه توسط سرمایه گذاران واجد شرایط تا ۹۰ روز پس از تاریخ عرضه اولیه امکان عرضه نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده