تاریخ: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۳:۵۴
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۲۵۸۱۰۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

جای پای شاخص بورس در میانه ارتفاع ۱.۵ میلیون واحد محکم شد

‌می‌متالز - شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۲۵هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش می‌متالز، در جریان دادوستد‌های امروز بازار سرمایه بیش از ۱۱ میلیارد و ۳۱۲ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان در بیش از ۶۲۷ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۲۴ هزار و ۹۱۸ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۶۴ هزار و ۴۴۹ واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های معاملاتی شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری غدیر و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی شد و در مقابل شرکت‌های بانک سینا، پل پروپیلن جم و کارت اعتباری ایران کیش با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۳ میلیارد و ۱۵۹ میلیون ورقه به‌ارزش ۳ هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان در ۳۴۰ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۰۶ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۱ هزار و ۳۹۶ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نماد‌های معاملاتی پتروشیمی مارون، پتروشیمی تندگویان و سرمایه‌گذاری صبا تامین شد و در مقابل شرکت‌های تولید نیروی برق دماوند، نفت پاسارگاد و توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی بیشترین اثر مثبت را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده