به گزارش میمتالز، متن پیام وی به شرح زیر است:
«بی تردید درک و شناخت دنیای امروز که مبتنی بر تحول دیجیتال و حرکت به سمت شبکهای شدن است، بدون دریافتن اهمیت نقش ارتباطات و وسایل ارتباط جمعی در تعاملات رسمی و روزمره امکان پذیر نیست.
در شرایط امروزی که شاهد تغییرات لحظهای در تعاملات سازمانی به لحاظ برتریهای فناورانه و مزیتهای رقابتی هستیم، حوزه روابط عمومی یکی از ارکان تاثیرگذار در مسیر تعالی سازمانی محسوب شده که باید با استفاده هوشمندانه از فناوریهای روز و اتکا به شیوههای ارتباطی مدرن، به عنوان حلقه اتصال جامعه و سازمان با معرفی بهینه و مطلوب خدمات در این مسیر گام بردارد.
روابط عمومیها به عنوان تسهیل گران فرآیند بهره وری در سازمان، با عمل به وظایف و مسوولیتهای خود از طریق خلق ایدههای نوآورانه و مبتکرانه، در تحقق اهداف راهبردی سازمان نقشی موثر ایفا نموده و زمینههای پیشرفت مستمر را فراهم میسازند.
۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی فرصت مناسبی است تا از نقش حیاتی و غیرقابل انکار روابط عمومیها که به عنوان بازوی مشاورهای سازمان در ترویج همدلی و تفاهم سازمانی و برون سازمانی گام برمی دارند، قدردانی نماییم. این روز را به فعالان، اندیشمندان و تلاشگران عرصه روابط عمومی و ارتباطات؛ به ویژه همکارانم در روابط عمومی بانک سینا تبریک عرض نموده، امیدوارم با تلاش و استفاده بهتر از ظرفیتهای موجود؛ شاهد هم افزایی و همگرایی بیشتر در جهت توسعه سازمانی باشیم».